  • 1. Data: 2009-02-04 16:20:15
    Temat: Zwrot kaucji za mieszkanie, czy się należy..?
    Od: "lukaszrak.pl" <l...@l...pl>

    Witam. Mam pewien problem z właścicielką mieszkania, które wynajmuje.
    Na początku zacytuję część umowy:
    "
    1. Umowa zostaje zawarta na czas określony od 01.08.2008 do 31.07.2009
    z możliwością
    przedłużenia za pomocą aneksu.
    2. Umowa może zostać rozwiązana przez każdą ze stron z zachowaniem 1
    miesięcznego okresu
    wypowiedzenia lub w dowolnym momencie za porozumieniem stron, z
    zachowaniem formy pisemnej.
    3. Strony ustalają, iż Najemca wpłaci Wynajmującemu kaucję zwrotną w
    wysokości xxxx zł.
    ..."

    Czy w takiej sytuacji jeśli wyprowadzę się wcześniej, to otrzymam
    zwrot kaucji od
    właścicielki? Proszę o szybką odpowiedź. Zależy mi na czasie.

    Pozdrawiam Łukasz Rak
    www.lukaszrak.pl