-
1. Data: 2005-06-11 04:07:35
Temat: zmiana danych abonenta (bez ponownej aktywacji)
Od: "cOOba" <c...@o...pl>
Witam,
Być może to pytanie NieNaTęGrupę więc ew. wybaczcie proszę łazędze ;) ale to
miejsce wydało mi się najodpowiedniejsze (jako, że bezpośrednie uderzanie do
operatora nie przyniosło rezultatu): Co stoi u podstaw tego, od strony
prawnej rzecz jasna, że nie jest możliwym zmiana danych abonenta na umowie z
operatorem GSM (rzecz rozchodzi się o ojca, na którego umowa była podpisana
i mnie, który chciałem umowę na siebie przepisać) ? Pytam, jako, że tak
właśnie powiedziano mi w biurze BOK sieci Era ? Czy naprawdę sprawia to
jakiś problem, czy wynikało po prostu z lenistwa i złej woli konsultanta
<dodam jeszcze, że ok. rok temu wymieniłem tel. podpisując aneks do umowy,
jeśli ma to jakieś znaczenie> ?
-
2. Data: 2005-06-11 07:03:53
Temat: Re: zmiana danych abonenta (bez ponownej aktywacji)
Od: "Dorota D." <potforrrek@USUŃBLABLA.gazeta.pl>
Użytkownik "cOOba" <c...@o...pl> napisał w wiadomości
news:d8do28$410$1@news.onet.pl...
> Co stoi u podstaw
> tego, od strony prawnej rzecz jasna, że nie jest możliwym zmiana danych
> abonenta na umowie z operatorem GSM (rzecz rozchodzi się o ojca, na
> którego umowa była podpisana i mnie, który chciałem umowę na siebie
> przepisać) ?
Chodzi Ci o przepisanie telefonu na kogoś innego, tak? Otóż nie wiem, o jaką
sieć chodzi, ale w Erze jest to możliwe. Cytuję:
"Czy Abonent sieci Era może przepisać telefon na inną osobę?
Przepisanie telefonu na inną osobę podlega cesji praw, a to wiąże się z
koniecznością podpisania nowej umowy z Operatorem sieci Era przez osobę
przejmującą telefon, po uprzednim wyrażeniu zgody przez Operatora.
Aby przeprowadzić cesję należy złożyć w Salonie lub Sklepie Firmowym Era
wniosek o cesję. Wzór wniosku jest dostępny w Salonach i Sklepach Firmowych
Era oraz w Dziale Korespondencji.
Wniosek o cesję można też wysłać do Działu Korespondencji na numer faksu
(22) 413 69 14. Po otrzymaniu zgody na cesję nowa umowa może być podpisana w
najbliższym Salonie lub Sklepie Firmowym sieci Era.".
Z tego, co mi wiadomo jest to płatne.
D.
-
3. Data: 2005-06-11 07:16:31
Temat: Re: zmiana danych abonenta (bez ponownej aktywacji)
Od: "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
Użytkownik "cOOba" <c...@o...pl> napisał w wiadomości
news:d8do28$410$1@news.onet.pl...
> Witam,
>
> Być może to pytanie NieNaTęGrupę więc ew. wybaczcie proszę łazędze ;) ale
to
> miejsce wydało mi się najodpowiedniejsze (jako, że bezpośrednie uderzanie
do
> operatora nie przyniosło rezultatu): Co stoi u podstaw tego, od strony
> prawnej rzecz jasna, że nie jest możliwym zmiana danych abonenta na umowie
z
> operatorem GSM (rzecz rozchodzi się o ojca, na którego umowa była
podpisana
> i mnie, który chciałem umowę na siebie przepisać) ? Pytam, jako, że tak
> właśnie powiedziano mi w biurze BOK sieci Era ? Czy naprawdę sprawia to
> jakiś problem, czy wynikało po prostu z lenistwa i złej woli konsultanta
> <dodam jeszcze, że ok. rok temu wymieniłem tel. podpisując aneks do umowy,
> jeśli ma to jakieś znaczenie> ?
Zapewne podpisał umowę na 2 lata, tak więc przez ten okres dokonanie cesji
jest niemożliwe (zgodnie z regulaminem promocji).
Pozdrawiam!
Liwiusz
www.liwiusz.republika.pl
-
4. Data: 2005-06-11 08:36:05
Temat: Re: zmiana danych abonenta (bez ponownej aktywacji)
Od: Olgierd <n...@n...problem>
W odpowiedzi na wypowiedź <news:d8do28$410$1@news.onet.pl> autorstwa
niejakiego cOOba wyjaśniam co następuje:
> Co stoi u podstaw tego, od strony
> prawnej rzecz jasna, że nie jest możliwym zmiana danych abonenta na umowie z
> operatorem GSM (rzecz rozchodzi się o ojca, na którego umowa była podpisana
> i mnie, który chciałem umowę na siebie przepisać) ?
Treść umowy?
--
Olgierd
gsm: 502DEFUNK ||| JID: o...@j...org ||| gg: 3657597
-
5. Data: 2005-06-11 20:18:00
Temat: Re: zmiana danych abonenta (bez ponownej aktywacji)
Od: "cOOba" <c...@o...pl>
Dziękując za już udzielone odpowiedzi, które niewątpliwie sporo wniosły do
tematu dodam tylko - tak dla jasności, że stan faktyczny jest taki:
Pod koniec grudnia 2000 r. zawarta została podstawowa umowa (bodajże na 24
mies.). Mniej więcej rok temu podpisany został do tejże umowy aneks
[korzystałem wówczas z promocyjnej wymiany telefonu w zamian za powiększenie
planu taryfowego]. Kiedy wówczas pytałem konsultanta w Germanosie, w którym
załatwiałem tę procedurę odpowiedź na postawione w tymże wątku pytanie padła
negatywna. Czy wynikało to ze złej woli 'Germanisty' czy rzeczywiście nie ma
takiej możliwości w świetle przedstawionych faktów ? Pytam bo tu mowa jest
inaczej a ci 'fachowcy' z Ery mówią inaczej i nie wiem, komu mam wierzyć :)
cOOba
-
6. Data: 2005-06-12 10:01:37
Temat: Re: zmiana danych abonenta (bez ponownej aktywacji)
Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>
Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:d8e34j$cth$1@news.onet.pl...
> Zapewne podpisał umowę na 2 lata, tak więc przez ten okres dokonanie
cesji
> jest niemożliwe (zgodnie z regulaminem promocji).
Era zazwyczaj nie blokuje cedowania cyrografow.
Pozdrawiam
SDD
-
7. Data: 2005-06-12 16:55:28
Temat: Re: zmiana danych abonenta (bez ponownej aktywacji)
Od: Anna <a...@w...pl>
cOOba napisał(a):
> Dziękując za już udzielone odpowiedzi, które niewątpliwie sporo wniosły do
> tematu dodam tylko - tak dla jasności, że stan faktyczny jest taki:
> Pod koniec grudnia 2000 r. zawarta została podstawowa umowa (bodajże na 24
> mies.). Mniej więcej rok temu podpisany został do tejże umowy aneks
> [korzystałem wówczas z promocyjnej wymiany telefonu w zamian za powiększenie
> planu taryfowego]. Kiedy wówczas pytałem konsultanta w Germanosie, w którym
> załatwiałem tę procedurę odpowiedź na postawione w tymże wątku pytanie padła
> negatywna. Czy wynikało to ze złej woli 'Germanisty' czy rzeczywiście nie ma
> takiej możliwości w świetle przedstawionych faktów ? Pytam bo tu mowa jest
> inaczej a ci 'fachowcy' z Ery mówią inaczej i nie wiem, komu mam wierzyć :)
>
> cOOba
>
>
Najlepiej podejsć do Salonu firmowego Ery, w zwykłych
przedstawicielstwach ludzie czasem nie wiedza jakie mają promocje. Wiem
z autopsji, a w Firmówce musza wiedzieć bo ich tam częsciej kontrolują.
jeżeli jednak będzie w regulaminie promocji np ograniczenie do 12
miesiecy to trzeba poczekac.
pozdrawiam
Ania