  • 41. Data: 2007-12-23 22:42:53
    Temat: Re: zlecilem napisanie pracy i zostalem oszukany
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Sanctum Officium pisze:

    > On sam napisał swoją pracę magisterską, więc skoro on jest zerem, to Ty
    > kim? -1?

    A co powiesz o człowieku który co chwilę zmienia zdanie: najpierw 0
    teraz -1. Jak nazwiesz takiego człowieka? Tylko szczerze.

    No i skąd założenie że on napisał swoją pracę?
    Może napisał,
    może nie,
    któż to wie ... :)

    Oj, zrymowało mi się.

    --
    @2007 Johnson

    "Mądrość jest córką doświadczenia"

  • 42. Data: 2007-12-23 22:48:55
    Od: "Sanctum Officium" <b...@b...bla>

    "Johnson" <j...@n...pl> wrote in message

> [...]
    > teraz -1. Jak nazwiesz takiego człowieka? Tylko szczerze.
    >
    > No i skąd założenie że on napisał swoją pracę?

    Oszukałeś uczelnię. Podpisałeś się pod pracą jako autor i zadeklarowałeś
    słownie, że to Twoja praca, a Twoją nie była. Znajdzie się na to paragraf,
    ale jaki, nie wiem, bo się na paragrafach nie znam. Na pewno coś na oszustwo
    jest.

    MK

  • 43. Data: 2007-12-23 22:51:43
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Sanctum Officium pisze:

    [ciach ..]

    A gdzie twoja samoocena?
    Co co powiesz o człowieku który co chwilę zmienia zdanie: najpierw 0
    teraz -1?
    A jak nazwiesz człowieka która wierzy we wszystko co przeczyta na
    grupach dyskusyjnych?

    I jaką uczelnię? Przecież dyplom można kupić nie kończąc żadnej uczelni :)

  • 44. Data: 2007-12-23 23:24:03
    Od: "Sanctum Officium" <b...@b...bla>

> [...]
    > teraz -1?
    > A jak nazwiesz człowieka która wierzy we wszystko co przeczyta na

    Kłamałeś?

    > I jaką uczelnię? Przecież dyplom można kupić nie kończąc żadnej uczelni :)

    I Ty to zrobiłeś?

    MK

  • 45. Data: 2007-12-24 22:38:57
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Sanctum Officium pisze:

    > Oszukałeś uczelnię. Podpisałeś się pod pracą jako autor i zadeklarowałeś
    > słownie, że to Twoja praca, a Twoją nie była.

    A to skad wiesz? Uwazaj na to co mowisz, zwlaszcza publicznie.

    Jacek

  • 46. Data: 2008-01-14 19:47:23
    Od: Plati <p...@g...com>

    Buster pisze:

    > A ty nie wiedziałeś, ze popełniasz przestępstwo??? Pytam tak z ciekawości.

    mozesz mi znalezc gdzies paragraf na to? Gdzie jest napisane ze
    popelnilem przestepstwo. Nie obronilem tej pracy przeciez

  • 47. Data: 2008-01-14 20:54:42
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Plati wrote:

    > mozesz mi znalezc gdzies paragraf na to? Gdzie jest napisane ze
    > popelnilem przestepstwo. Nie obronilem tej pracy przeciez
    i tak trzymać