  • 1. Data: 2005-12-29 08:26:52
    Temat: zerwanie umowy przez organizatora imprezy :(
    Od: ja rek <j...@w...pl>

    wita
    wlasnie zadzwonila pani organizatorka sylwestra
    z informacja ze ......nie gramy sylwestra /ja i moja kapela/
    bo: i tu nastapilo wyliczanie przyczyn min ze nie sprzedala
    wejsciowek itd
    a ja odeslalem 6 imprez z kwitkiem...
    czy moge cos zrobic i odzyskac przynajmniej czesc kasy?
    mam spisana umowe na pismie
    czy cos mi " z urzedu " przysluguje?
    czy jest jakakolwiek szansa na uzyskanie jakiegos odszkodowania?
    co robic aby ustrzec sie w przyszlosci przed podobnymi sprawami?

    pomocy...help!!!!

    jarek

  • 2. Data: 2005-12-29 08:47:33
    Temat: Re: zerwanie umowy przez organizatora imprezy :(
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    Zapomniales napisac czy masz umowe i co w niej jest :)

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 3. Data: 2005-12-29 09:03:01
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    "rezist.com" wrote:

    > Zapomniales napisac czy masz umowe i co w niej jest :)

    omowe ma na pismie, przynajmniej tak twierdzi :) czytaj uwaznie ;)

    --
    _______________p___l___a___t___n___a_____r___e___k__
    _l___a___m___a___

  • 4. Data: 2005-12-29 09:03:15
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > omowe ma na pismie, przynajmniej tak twierdzi :) czytaj uwaznie ;)

    czytam, przyslalem go sam tutaj :) widze ze dodal to w tym poscie :)

  • 5. Data: 2005-12-29 09:09:30
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    ja rek [###j...@w...pl.###] napisał:

    > czy jest jakakolwiek szansa na uzyskanie jakiegoś odszkodowania?

    O ile umowa nie normuje tego inaczej, to dający zlecenie "powinien
    jednak zwrócić przyjmującemu zlecenie wydatki, które ten poczynił w
    celu należytego wykonania zlecenia; w razie odpłatnego zlecenia
    obowiązany jest uiścić przyjmującemu zlecenie część wynagrodzenia
    odpowiadającą jego dotychczasowym czynnościom, a jeżeli wypowiedzenie
    nastąpiło bez ważnego powodu, powinien także naprawić szkodę." W
    praktyce uważam, że możecie dochodzić wypłaty wynagrodzenia
    pomniejszonego o jakieś tam koszty, które mieli byście ponieść w
    związku ze świadczeniem tej usługi (przykładowo koszt dojazdu).

    > co robić aby ustrzec się w przyszłości przed podobnymi sprawami?

    Przyjmować zadatek, albo w umowie określać wysokość kary umownej za
    odstąpienie.

  • 6. Data: 2005-12-29 09:20:03
    Od: "plonk" <j...@j...uie>

    > Przyjmować zadatek, albo w umowie określać wysokość kary umownej za
    > odstąpienie.

    a potem uzerac sie o wyegzekwowanie zaplaty kary umownej...... nic tylko
    zadatek i to dobry.

  • 7. Data: 2005-12-29 09:33:31
    Od: "plonk" <j...@j...uie>

    > Jeszcze zleceniodawca musi chciec wyplacic dobry zadatek...

    wiec to musi byc warunkiem umowy. jesli nie chce to na drzewo i po sprawie,
    szukamy innego zleceniodawce. zwlaszcza ze autor napisal iz odeslal na
    drzewo 6 innych imprez :-)

  • 8. Data: 2005-12-29 09:35:27
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

  • 9. Data: 2005-12-29 10:28:27
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    plonk wrote:

    > wiec to musi byc warunkiem umowy. jesli nie chce to na drzewo i po sprawie,
    > szukamy innego zleceniodawce. zwlaszcza ze autor napisal iz odeslal na
    > drzewo 6 innych imprez :-)

    Tak, z tym sie zgadzam.

  • 10. Data: 2005-12-29 11:53:14
    Od: ja rek <j...@w...pl>

    rezist.com wrote:

    > czytam, przyslalem go sam tutaj :) widze ze dodal to w tym poscie :)

    :)
    no wlasnie :)