  • 41. Data: 2011-01-25 11:17:48
    Temat: Re: "żenująco niskie odszkodowanie" - podstawa prawna
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Olgierd" <n...@n...problem>

    > Oczywiście. Czymś innym jest strata wujka, czymś innym ukochanej kobiety,
    > czymś innym małego dziecka dla kochającej matki, etc.

    Ok

  • 42. Data: 2011-01-25 12:57:23
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Olgierd pisze:

    > OczywiĹ?cie. CzymĹ? innym jest strata wujka, czymĹ? innym ukochanej kobiety,
    > czymĹ? innym maĹ?ego dziecka dla kochajÄ?cej matki, etc.

    A niektórzy co mieli kochanka/kochankę i zamierzali się przykładowo
    rozwieść do jeszcze winni dopłacić ...

    --
    @2011 Johnson
    Przeciwko nudzie nawet bogowie walczyli daremnie.

  • 43. Data: 2011-01-25 13:00:19
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    niusy.pl pisze:

    > Z jednego wypadku w którym wszyscy zginęli ???

    Naprawiana nie jest krzywda tych co zginęli tylko tych co żyją.
    A żyli i żyją rożnie, niektórzy pewnie jak pies z kotem. Inni stracili
    kogoś kto i tak za rok-10 lat miał umrzeć, bo był stary a inni kogoś z
    kim mogliby sobie jeszcze żyć z 50 lat. Itd ... itd ... tysiące rożnych
    okoliczności - więc nie powinno być po równo.

  • 44. Data: 2011-01-25 17:58:07
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Johnson" <j...@n...pl>

> [...]
    > kogoś kto i tak za rok-10 lat miał umrzeć, bo był stary a inni kogoś z kim
    > mogliby sobie jeszcze żyć z 50 lat. Itd ... itd ...

    I co z tego ? Równie dobrze mogliby się pogodzić i wpaść pod samochód z
    własnej winy.

    > tysiące rożnych okoliczności - więc nie powinno być po równo.

    Wyobrażam sobie, że można jakieś wymyślić, ale te mnie akurat zupełnie nie
    przekonują i myślę, że byłoby źle gdyby przekonywały sąd, bo to premiowałoby
    cwanych a nie poszkodowanych.

  • 45. Data: 2011-01-25 17:59:41
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Johnson" <j...@n...pl>

    > A niektórzy co mieli kochanka/kochankę i zamierzali się przykładowo
    > rozwieść do jeszcze winni dopłacić ...

    Do czego ? Równie dobrze możnaby oczekiwać od sądu, że medale będzie dawał
    za dobre sprawowanie...

  • 46. Data: 2011-01-25 18:10:36
    Temat: Re: "?enuj?co niskie odszkodowanie" - podstawa prawna
    Od: Shrek <lskorupka@wirtualna>

    W dniu 2011-01-23 17:03, Jacek_P pisze:

    > Raczej tak, bo tamto odszkodowanie było z TU, a nie z budżetu państwa.

    Eee. A jak ktoś zginie w wypadku samochodowym to dostanie odszkodowanie
    od TU, a następnie od sprawcy?

    Shrek.

  • 47. Data: 2011-01-25 18:20:48
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-01-25 19:10, Shrek pisze:

    > Eee. A jak ktoś zginie w wypadku samochodowym to dostanie odszkodowanie
    > od TU, a następnie od sprawcy?

    W przypadku życia i zdrowia - może.

    --
    Liwiusz

  • 48. Data: 2011-01-25 18:55:48
    Od: Shrek <lskorupka@wirtualna>

    W dniu 2011-01-25 19:20, Liwiusz pisze:

    > W przypadku życia i zdrowia - może.

    Na jakiej podstawie? Po przekroczeniu kwoty gwarantowanej?

    Shrek.

  • 49. Data: 2011-01-25 22:37:16
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Shrek napisal:
    > Na jakiej podstawie? Po przekroczeniu kwoty gwarantowanej?

    Wypłata z TWOJEGO ubezpieczenia na życie nie wyklucza dochodzenia
    roszczeń od sprawcy lub z jego OC. Kaczyńscy mieli ubezpieczenie
    na życie, dość kuriozalnie opłacane przez Kancelarię Prezydenta.
    Ciekawe jest natomiast, czy Kancelaria Prezydenta miała JAKĄKOLWIEK
    podstawę prawną do opłacania takiego ubezpieczenia. Kwota 3 mln zł
    musiała wiązać się z nielichą składką, rzędu 3..6 tys. zł miesięcznie.

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 50. Data: 2011-01-26 09:27:36
    Od: "Piotrek" <p...@p...onet.pl>

    odszkodowanie"

    > 3 banki byly z ubezpieczenia, odszkdowanie to inna bajka i sie nie

    > sumują, wiec zapewne tak.

    Oświećcie mnie, bo chyba padnę po przeczytaniu najnowszej rewelacji. To
    prawda, że te 250 tys. to proponowana wysokość odszkodowania nie w
    przeliczeniu na rodzinę każdej z ofiar, tylko na KAŻDEGO CZŁONKA RODZINY? W
    takim razie ile dostanie przykładowo rodzina Putry?