  • 51. Data: 2005-09-19 15:16:49
    Temat: Re: zdjecia z fotoradaru
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    poreba napisał(a):
    > Właściciel ma obowiązek wskazać komu powierzył pojazd.
    > Jeżeli nie dopełni tego obowiązku podlega karze.

    Pod warunkiem że jego czyn będzie zawiniony...

    > To się brak nadzoru bodajże nazywa. I taka odpowiedzialność karna
    > kierowników jednostek jak najbardziej istnieje, np. w prawie ochrony
    > środowiska.

    Jak brzmi przepis karny?

    KG

  • 52. Data: 2005-09-19 15:17:22
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Johnson napisał(a):
    > To inna okoliczność. Ja cały czas myślę o tłumaczeniu zapomniałem i nie
    > prowadziłem ewidencji.

    chyba coś innego czytałem :)

    KG

  • 53. Data: 2005-09-19 15:30:11
    Od: "yark" <a...@o...pl>

    > Więc zapewniam cię że policja w takich wypadkach kieruje sprawy do sądu,
    > bo widziałem wyroki skazujące.

    no to Critu mial pecha, bo Twoje zapewnienia na nic sie zdaly. jemu nie
    skierowali wniosku. a i Robert Tomasik staje za argunmentacja Critu:-))).
    pozdrawiam

  • 54. Data: 2005-09-19 15:34:13
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    kam napisał(a):

    > chyba coś innego czytałem :)

    Dobra poprzednio byłem zbyt kategoryczny ;)
    Ale nadal twierdze że samo twierdzenie zapomniałem nie wystarczy.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."

  • 55. Data: 2005-09-19 15:35:31
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    yark napisał(a):

    > no to Critu mial pecha, bo Twoje zapewnienia na nic sie zdaly. jemu nie
    > skierowali wniosku. a i Robert Tomasik staje za argunmentacja Critu:-))).

    Chyba miał szczęście raczej. Może też być tak że w różnych okręgach jest
    różna praktyka.

  • 56. Data: 2005-09-19 15:37:25
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    kam napisał(a):

    > Ale ja się zgadzam że niepodjęcie działań będzie winą. Kwestionuję tylko
    > że: "Nie wskazuje z jakiegokolwiek powodu = popełnia wykroczenie".
    > Chyba już to pisałem? :)

    Dobra, przyznaje że zdanie jest zbyt kategoryczne ;)

  • 57. Data: 2005-09-19 15:58:05
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Johnson napisał(a):
    > Ale nadal twierdze że samo twierdzenie zapomniałem nie wystarczy.

    A to się zgadzam :)

    KG

  • 58. Data: 2005-09-19 21:20:21
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    yark wrote:

    > ja juz nie musze. sprawdzil to Critu /patrz jego post/- i nic mu nie
    > zrobiono.

    I co? Wierzysz tej popierdułce, która nawet pisać poprawnie nie umie?

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 59. Data: 2005-09-20 07:33:54
    Od: Critu <k...@w...pl>

    Johnson napisał(a):

    > Chyba miał szczęście raczej. Może też być tak że w różnych okręgach jest
    > różna praktyka.

    Pewnie tak jest, ale nie zmienia to faktu, że nigdy nie zdobędą dowodu
    na to kto popełnił wykroczenie.

  • 60. Data: 2005-09-20 07:36:57
    Od: Critu <k...@w...pl>

    Robert Tomasik napisał(a):
    > Użytkownik "Critu" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > No to jeszcze około roku pozostało do przedawnienia.

    Nie rok, tylko pół, bo wezwanie na komendę dostałem pół roku po
    zdarzeniu. Ale ja cierpliwie czeka :)
    zdarzenie miało miejsce w maju 2004r