  • 1. Data: 2005-09-16 20:04:30
    Temat: problem z odebraniem zapłaty
    Od: "Jarek" <j...@p...onet.pl>

    Mam problem z odebraniem pieniędzy za wykonaną pracę od głównego
    wykonawcy( nie chce przyjąć i podpisać faktur-mam jedynie umowy i zlecenia
    oraz częściowo odbiory). Główny wykonawca to firma "Urzędu Miasta Spzoo" i
    wykonywał powyższą pracę na bazie zlecenia publicznego innego "Molocha
    będącego własnością publiczną"- pytanie jest następujące : 1.czy mają tu
    zastosowanie przepisy paragraf 5 art.647.1 kc. 2.Jakie przepisy naruszył
    główny wykonawca jeśli nie uzyskał zezwolenia na wprowadzenie podwykonawcy a
    działał na bazie zamówienia publicznego i SIWZ która tego wymagała.
    Jeśli ktoś będzie umiał pomóc serdecznie dziękuję Jarek