  • 61. Data: 2005-09-20 07:40:03
    Temat: Re: zdjecia z fotoradaru
    Od: Critu <k...@w...pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > I co? Wierzysz tej popierdułce, która nawet pisać poprawnie nie umie?

    Nie zniżę się do twojego poziomu, ale możesz to sobie sprawdzić.

    Komenda Policji Śródmieście
    Bydgoszcz ul. Powst.Wlkp 4

  • 62. Data: 2005-09-20 07:54:48
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Critu" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Nie rok, tylko pół, bo wezwanie na komendę dostałem pół roku po
    > zdarzeniu. Ale ja cierpliwie czeka :)

    Rok, bo odmówiłeś podania kierującego w chwili wezwania, a nie w
    chwili popełnienia wykroczenia.

  • 63. Data: 2005-09-20 08:34:09
    Od: Critu <k...@w...pl>

    Robert Tomasik napisał(a):
    > Użytkownik "Critu" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Rok, bo odmówiłeś podania kierującego w chwili wezwania, a nie w
    > chwili popełnienia wykroczenia.

    Ok rozumiem, więc liczy się czas od wezwania a nie od wykroczenia.
    Dzięki nie wiedziałem tego.

    Dla sprostowania ja nie odmówiłem tylko powiedziałem, że nie pamiętam
    kto prowadził tego dnia pojazd.

    Pozdrawiam

  • 64. Data: 2005-09-20 22:27:36
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Dla sprostowania ja nie odmówiłem tylko powiedziałem, że nie
    pamiętam
    > kto prowadził tego dnia pojazd.

    W tym wypadku to akurat bez większego znaczenia.