  • Data: 2006-11-21 23:35:22
    Temat: zdjęcia na stronie www
    Od: "Nigel" <n...@n...risp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    tak, wiem, znane... przepatrzyłem po 10 stron archiwum w google przy kilku
    frazach i nie znalazłem odpowiedzi.

    Chciałbym na stronie uzyc zdjęć nie będących mojego autorstwa. Czytałem
    kiedyś opinie paru webmasterów, ze umieszczają na stronie zdjęcie wraz z
    podaniem źródła, natomiast autorowi wysyłają maila z informacja o tym fakcie
    dodajac, ze gdyby miał jakieś "ale" to proszą o kontakt w tej sprawie. Czy
    takie podejście jest ok wg prawa? Niestety w prawie autorskim nie znajduje
    zwykłego życia (orzecznictwa) w tej kwestii.

    Czy zawsze musze czekać na zezwolenie autora czy też wystarczy
    powiadomienie?

    pozdr., n