  • 11. Data: 2004-08-10 22:33:13
    Temat: Re: zawsze mnie to zastanawialo
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Tue, 10 Aug 2004 18:15:31 +0200, Realista naskrobał(a):

    > Osoba A znika. Powiedzmy, ze Osoba B zostaje oskarzona o zbicie osoby A (nie
    > wiem czy to mozliwe jak nie ma ciala osoby A, ale jestesmy w Polsce wiec
    > wszystko jest mozliwe, zalozmy ze ma "zyczliwych" sasiadow.
    > Osoba B dostaje wyrok (jakies 25 lat) odsiaduje go. Opuszcza wieziezienie.
    > Na wolnosci spotyka Osobe A. Zabija ja przy swiadkach.
    >
    > Czy zostanie skazany ponownie za to samo przestepstwo?

    zostaniesz skazany ponowinie - natomiast za wcześniejszy wyrok przysługuje
    roszczenie do skarbu państwa (wszak zostałeś pozbawiony wolności
    niesprawiedliwie).

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 12. Data: 2004-08-10 23:46:32
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Realista" <R...@n...o2.pl> napisał w wiadomości

    > Czy zostanie skazany ponownie za to samo przestepstwo?

    Myślę, że tak. Ale za to dostanie odszkodowanie za to, że za pierwszym razem
    popełniono pomyłkę sądową.

  • 13. Data: 2004-08-11 08:06:36
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 11 Aug 2004, Sebol wrote:

> [...]
    >+ zostaniesz skazany ponowinie - natomiast za wcześniejszy wyrok przysługuje
    >+ roszczenie do skarbu państwa (wszak zostałeś pozbawiony wolności

    ...hm... powinno przysługiwać odszkodowanie *ekwiwalentne do szkody*.
    Czyli 25 lat wolności. Do "odebrania w formie zaliczki"... :>

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 14. Data: 2004-08-11 08:38:08
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Czyli moge Cie spokojnie wrzucic do mielarki miesnej, z ktorej wychodzi
    > paczkowana karma dla psow, nawet przy swiadkach, i odejsc wolnym bedac?

    za duzo krwi, w kwasie rozpuscic i wylac gdzies do kanalow.

    P.

  • 15. Data: 2004-08-12 06:56:26
    Od: "WOJSAL" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Realista" <R...@n...o2.pl> napisał w wiadomości

    > Czy zostanie skazany ponownie za to samo przestepstwo?

    Nie.
    Nie mozna byc dwa razy skazanym za ten sam czyn.

    WOJSAL (Wojciech Sałata)
    http://www.wojsal.prv.pl

  • 16. Data: 2004-08-12 09:58:21
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    WOJSAL wrote:

    > Nie.

    Tak

    > Nie mozna byc dwa razy skazanym za ten sam czyn.

    Ale można być dwa razy skazanym za taki sam czyn

  • 17. Data: 2004-08-12 10:47:57
    Od: "WOJSAL" <w...@g...pl>

    Użytkownik "jureq" <j...@X...to.z.adresuX.op.pl> napisał w wiadomości

    > Ale można być dwa razy skazanym za taki sam czyn

    Czy mozna 2 razy zabic ta sama osobe?

    WOJSAL (Wojciech Sałata)
    http://www.wojsal.prv.pl

  • 18. Data: 2004-08-12 15:01:24
    Od: Dredd<...@...pl>

    > Czy mozna 2 razy zabic ta sama osobe?

    Nie. Ale też w tym wątku wcale nikt nikogo nie zabił dwa razy. Zabił
    raz. A raz został skazany za coś co naprawdę nie miało miejsca

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 19. Data: 2004-08-12 15:21:07
    Od: "WOJSAL" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Dredd" <...@...pl> napisał w wiadomości
    > Nie. Ale też w tym wątku wcale nikt nikogo nie zabił dwa razy. Zabił
    > raz. A raz został skazany za coś co naprawdę nie miało miejsca

    Bylby wtedy dwa razy skazany za jedno morderstwo Kowalskiego.

    WOJSAL (Wojciech Sałata)
    http://www.wojsal.prv.pl

  • 20. Data: 2004-08-12 15:43:56
    Od: "Tomasz" <p...@i...pl>

    Użytkownik "WOJSAL"

    > Użytkownik "Dredd" <...@...pl> napisał w wiadomości
    > >

    > Bylby wtedy dwa razy skazany za jedno morderstwo Kowalskiego.

    W tym jeden raz niesłusznie, co już było omawiane w tym wątku.
    Cóż życie nie jest lekkie, powiedział....

    ---
    Pzdr.