  • 1. Data: 2006-01-24 17:54:51
    Temat: zatarcie wyroku
    Od: "k...@p...onet.pl" <k...@p...onet.pl>

    Witam,
    mam nastepujace pytanie: po ilu latach ulega zatarciu wyrok w zawieszeniu?
    czy przy wystapieniu o wydanie zaswiadczenia o niekarlnosci (potrzebnego do
    pracy za granica) istnieje mozliwosc, ze taka info moze gdzies tam sie
    pojawic?
    z gory dziekuje za odp
    pozdr

  • 2. Data: 2006-01-24 18:11:47
    Temat: Re: zatarcie wyroku
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    k...@p...onet.pl napisał(a):
> [...]
    > pracy za granica) istnieje mozliwosc, ze taka info moze gdzies tam sie

    Pół roku po zakończeniu okresu próby, chyba że trwają jeszcze jakieś
    zakazy albo czegoś nie zapłaciłeś (grzywny, innych świadczeń). Po
    zatarciu dostaniesz czyste zaświadczenie.

    KG

  • 3. Data: 2006-01-25 21:39:08
    Od: <k...@p...onet.pl>

    "kam" <#k...@w...pl#> wrote in message

    > Pół roku po zakończeniu okresu próby, chyba że trwają jeszcze jakieś
    > zakazy albo czegoś nie zapłaciłeś (grzywny, innych świadczeń). Po zatarciu
    > dostaniesz czyste zaświadczenie.
    >
    > KG
    big thnx:)
    a jakims linkiem bys mogl rzucic (nie zebym Ci nie wierzyl czy cos:P)
    pozdr

  • 4. Data: 2006-01-26 06:58:39
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    k...@p...onet.pl napisał(a):
    > a jakims linkiem bys mogl rzucic (nie zebym Ci nie wierzyl czy cos:P)

    art.76 kodeksu karnego
    ustawa o Krajowym Rejestrze Karnym
    obie są na pewno na stronie Sejmu

    KG