  • Data: 2003-03-18 19:08:01
    Temat: zaświadczenia z zakładu pracy
    Od: k...@o...pl (Kwin_to) szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Moja Żona jest zatrudniona na umowe zlecenie w Fundacji
    Na Rzecz Chorych na SM.
    Ostatnio potrzebowała zaświadczenia o zatrudnieniu i dochodach w biurze
    dowiedziała się, że za wystawienie dokumentu musi zapłacić 5zł.
    I tu moje pytanie czy jest to legalne, czy są jakieś przepisy dotyczące
    opłat za zaświadczenia wydawane pracownikowi?
    Pięć zł. niby niewiele, ale to prawie 1,5h jej pracy:((