  • 1. Data: 2002-11-09 08:38:27
    Temat: zasiedzenie - jak ugryzc?
    Od: "B." <n...@a...nie.dziala.pl>

    Witam

    Mam taki dosc zlozony problem.
    Moja mama wynajela dom ponad 30 lat temu. Zostala spisana umowa najmu z
    wlascicielka. Wedlug umowy mama miala wyremontowac dom i placic miesieczny
    czyns. Tak tez zrobila, a czynsz placila az do smierci wlascicielki. Pozniej
    nikt juz sie domem nie interesowal, a czynszu nie ma komu placic. Od
    poczatku jest w tym domu na stale zameldowana cala moja rodzina.
    Teraz pytania:
    - czy moge przejac jakos ten dom na wlasnosc przez zasiedzenie (bo
    praktycznie wszytsko w tym domu wymienilismy, gdyby nie to - rozwalilby
    sie)?
    - jak to ewentualnie zalatwiac i gdzie?

    Dzieki z gory za odpowiedzi
    B.