  • 1. Data: 2002-11-08 22:54:26
    Temat: protokoly
    Od: "Tomek W." <t...@p...onet.pl>

    Witam!!!
    Czy moglby ktos mi podac jakies adresy www gdzie mozna znalezc protokoly z
    rozpraw sadowych??? (chyba tak to sie nazywa? :-P ).

    Tomek Wilczynski t...@p...onet.pl
    gg: 3869587

    "If you think of MS-DOS as mono, and Windows as stereo, then Linux is Dolby
    Pro-Logic Surround Sound with Bass Bosst and all the music is free."

  • 2. Data: 2002-11-08 23:25:06
    Temat: Re: protokoly
    Od: b...@p...onet.pl

    > Witam!!!
    > Czy moglby ktos mi podac jakies adresy www gdzie mozna znalezc protokoly z
    > rozpraw sadowych??? (chyba tak to sie nazywa? :-P ).
    > Pozdrawiam

    Obyś nie musiał czytać własnych...
    Żarty na bok.
    W tym Ci nie pomogę, ale jak już jakieś zobaczysz, to mam prośbę.
    Zwróć uwagę, czy jest na nich WYDRUKOWANE

  • 3. Data: 2002-11-08 23:27:59
    Od: b...@p...onet.pl

    Obyś nie musiał czytać własnych...
    Żarty na bok.
    W tym Ci nie pomogę, ale jak już jakieś zobaczysz, to mam prośbę.
    Zwróć uwagę, czy jest na nich WYDRUKOWANE pouczenie o przysługujących
    możliwości odwoławczych
    Prześlij na prowa
    z...@b...pl
    www.bezpartyjni.pl

    Sorry, że na raty, ale jakiś skrót "wysłał mi" poprzedni wpis.

  • 4. Data: 2002-11-09 11:27:09
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl>

    b...@p...onet.pl napisa_(a):
    > Zwróć uwagę, czy jest na nich WYDRUKOWANE pouczenie o przysługujących
    > możliwości odwoławczych

    A jakie to ma znaczenie?

    KG