  • 1. Data: 2002-11-08 22:56:37
    Temat: Mały problem- proszę o radę ?
    Od: "--Sm@R--" <s...@w...pl>

    Podpisałem umowę i dałem zaliczkę na wykonanie usług. Usługodawca nie
    wywiązał się z niej i nie oddał mi zaliczki - miało to miejsce w czerwcu
    2000 roku. Czy mogę skierować sprawę do sądu cywilnego po takim czasie. Wiem
    że sprawca przebywa za granicą i nie będzie możliwe jego stawienie się na
    rozprawę - co w tym wypadku zrobić ??? Chciałbym żeby przy jego odwiedzinach
    w Polsce zatrzymali mu paszport, czy jest to możliwe ??? I kto poniesie
    koszty rozprawy ???

    --
    ___________________________________

    Pozdrowienia, Smar
    GG: 481719
    Domowa: http://www.smar.prv.pl
    Ugorkowa: http://www.ugorek.prv.pl
    Moje zdjęcia: http://www.pbase.com/smar
    ___________________________________

  • 2. Data: 2002-11-09 08:29:15
    Temat: Re: Mały problem- proszę o radę ?
    Od: "Natalia Slowik - www.beep.pl" <n...@b...pl>

    Użytkownik "--Sm@R--" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    odwiedzinach
    > w Polsce zatrzymali mu paszport, czy jest to możliwe ??? I kto poniesie

    Oczywiscie mozesz wystapic z pozwem, ale z tym paszportem moze byc gorzej,
    poniewaz sam nie mozesz ksztaltowac wymiaru kary. Pozdrawiam.

    --
    Natalia Slowik,
    Hosting lepszy niz miod! Kliknij, skosztuj slodyczy!

  • 3. Data: 2002-11-09 09:36:20
    Temat: Odp: Mały problem- proszę o radę ?
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Natalia Slowik - www.beep.pl <n...@b...pl> w wiadomości do
    grup dyskusyjnych napisał:aqih1p$386$...@n...tpi.pl...

    tak?

    I kto poniesie

    śmieć twierdzić ,że wystapi problem w sprawie i to niemały ...

    > Oczywiscie mozesz wystapic z pozwem,

    może uprzejmie należaloby poinformować do końca jak wyglądają takie sprawy
    gdzie pozwany występuje poza granicami kraju ?

    ale z tym paszportem moze byc gorzej,
    > poniewaz sam nie mozesz ksztaltowac wymiaru kary.

    o jakiej karze tu mówisz?

    Sandra

  • 4. Data: 2002-11-09 09:39:22
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

> [...]
    gorzej,
    > poniewaz sam nie mozesz ksztaltowac wymiaru kary. Pozdrawiam.

    hmm a jeszcze jedno nie wolno udzielać takiej informacji jak sie nie zna
    szczególow sprawy ...to jest wprowadzanie wbłąd człowieka i taki ktoś
    później idzie do sądu na pytanie skąd pan sie o tym dowiedzial odp. " taka
    pani powiedziała"
    wiec inf. nie ma możliwości takiego stawiania sprawy na zasadzie " jedna
    pani drugiej pani "

    Sandra

  • 5. Data: 2002-11-09 11:26:51
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl>

    Sandra napisa_(a):
> [...]
    > szczególow sprawy ...to jest wprowadzanie wbłąd człowieka i taki ktoś
    > później idzie do sądu na pytanie skąd pan sie o tym dowiedzial odp. " taka

    Od czego to był skrót?

    > nie ma możliwości takiego stawiania sprawy na zasadzie " jedna
    > pani drugiej pani "

    kolejny cel? ;)

    KG