  • Data: 2005-05-10 15:32:04
    Temat: zasadzenie kwoty +ustawowe odsetki
    Od: "Michał" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Zostalem oszukany na allegro, wnioslem sprawe do sadu ktora wygralem, sad
    zasadzil od skazanego na moja rzecz kwote 300zl (na ktora zostalem oszukany)
    *wraz z ustawowymi odsetkami od dnia 5 wrzesnia 2003* (tak mam to ujete w
    odpisie ktory mi zostal doreczony) Jako ze koles ktory mnie oszukal zrobil
    wiecej takich walkow, zaplacil mi ta sume dopiero niedawno (mial termin do
    wrzesnia 2005). I tutaj pytanie, czy mi sie naleza jakies odsetki?