  • Data: 2005-05-10 15:51:44
    Temat: Re: zasadzenie kwoty +ustawowe odsetki
    Od: g...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    > co to znaczy miał termin do września 2005?

    Tfu ale zamotalem *grudzien 2007!* Za szybko pisalem :) Dostal iles tam w
    zawieszeniu na 4 lata, z tego co mowila sedzina wynikalo ze ma obowiazek
    naprawienia szkody do grudnia 07 a potem cos tam cos tam, nie pamietam.

    > Odsetki ci się należą od 300 zł licząc od 5 września 2003 w wysokości
    > odsetek ustawowych za każdy dzień. Czyli 300 zł plus odsetki za półtora
    > roku.
    > Jak nie zapłacił całości z odsetkami to znaczy, że jeszcze całości nie
    > spłacił i ma płacić dalej.

    Dzieki za odp. przeliczylem to i wychodzi 60zl z hakiem, nie wiem czy dac juz
    sobie na luz czy ciagnac to dalej, zastanowie sie :)