eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozasadność reklamacjizasadność reklamacji
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.dialog.net.
    pl!not-for-mail
    From: Robert Steward <d...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: zasadność reklamacji
    Date: Tue, 12 Aug 2008 11:07:54 +0200
    Organization: Dialog Net
    Lines: 15
    Message-ID: <g7rjta$ior$1@news.dialog.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: xdsl-17866.wroclaw.dialog.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.dialog.net.pl 1218532074 19227 87.105.167.202 (12 Aug 2008 09:07:54
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@d...net.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 12 Aug 2008 09:07:54 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 1.5.0.14 (Windows/20071210)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:548523
    [ ukryj nagłówki ]

    witam
    sklep sprzedał klientowi zestaw mebli (szafki pokryte lakierowanym fornirem)
    klient towar przyjął a ze względu na różnice w odcieniu otrzymał rabat
    po kilku miesiącach użytkowania, zgłosił u sprzedawcy reklamacje w
    powyższej kwestii (różnicy odcieni)
    sprawa dostala rozpatrzona negatywnie i trafiła do federacji konstumenta
    (klient zarządał wymiany mebli)

    jako sprzedawca nie poczuwam sie do wymiany mebla,
    na jaki paragraf mógłym sie powołać, aby powyższy temat zamknąć

    kolega google nie pomógł, choć szukałem:(

    pozdr, r

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1