eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozasadność reklamacjiRe: zasadność reklamacji
  • Data: 2008-08-12 15:19:20
    Temat: Re: zasadność reklamacji
    Od: Robert Steward <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Norbert napisał(a):
    > Robert Steward pisze:
    >> witam
    >> sklep sprzedał klientowi zestaw mebli (szafki pokryte lakierowanym
    >> fornirem)
    >> klient towar przyjął a ze względu na różnice w odcieniu otrzymał rabat
    >> po kilku miesiącach użytkowania, zgłosił u sprzedawcy reklamacje w
    >> powyższej kwestii (różnicy odcieni)
    >> sprawa dostala rozpatrzona negatywnie i trafiła do federacji
    >> konstumenta (klient zarządał wymiany mebli)
    >>
    >> jako sprzedawca nie poczuwam sie do wymiany mebla,
    >> na jaki paragraf mógłym sie powołać, aby powyższy temat zamknąć
    >>
    >> kolega google nie pomógł, choć szukałem:(
    >>
    >> pozdr, r
    >>
    >
    > Masz podpisany papier przez klienta ze w zwiazku z roznica w odcieniu
    > otrzymuje on rabat i zgadza się na to?

    w protokole odbioru jest zapis
    "rabat od podwykonawcy elementów fornirowanych -xxx złoty
    różnice w odcieniach było widać i klient to widział
    i akceptował w/w stan

    r

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1