eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozasadność reklamacjiRe: zasadność reklamacji
  • Data: 2008-08-12 10:45:22
    Temat: Re: zasadność reklamacji
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 12.08.2008 Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał/a:
    > Robert Steward pisze:
    >> klient towar przyjął a ze względu na różnice w odcieniu otrzymał rabat
    >> po kilku miesiącach użytkowania, zgłosił u sprzedawcy reklamacje w
    >> powyższej kwestii (różnicy odcieni)
    >> sprawa dostala rozpatrzona negatywnie i trafiła do federacji konstumenta
    >> (klient zarządał wymiany mebli)
    >> jako sprzedawca nie poczuwam sie do wymiany mebla,
    >> na jaki paragraf mógłym sie powołać, aby powyższy temat zamknąć
    > Jeśli jesteś w stanie udowodnić, że klient wiedział o różnicy w
    > odcieniach, to reklamacja jest bezzasadna. Nie można reklamować czegoś,
    > na co się wcześniej zgodziło.

    Jeszcze z innej beczki - jesli jest to istotna różnica w odcieniach to
    trudno jej było nie zauważyć od samego początku, a termin na zgłoszenie
    niezgodności to 2 miesiące od jej stwierdzenia.

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1