eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozasadność reklamacjiRe: zasadność reklamacji
  • Data: 2008-08-12 09:13:48
    Temat: Re: zasadność reklamacji
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Robert Steward pisze:
    > witam
    > sklep sprzedał klientowi zestaw mebli (szafki pokryte lakierowanym
    > fornirem)
    > klient towar przyjął a ze względu na różnice w odcieniu otrzymał rabat
    > po kilku miesiącach użytkowania, zgłosił u sprzedawcy reklamacje w
    > powyższej kwestii (różnicy odcieni)
    > sprawa dostala rozpatrzona negatywnie i trafiła do federacji konstumenta
    > (klient zarządał wymiany mebli)
    >
    > jako sprzedawca nie poczuwam sie do wymiany mebla,
    > na jaki paragraf mógłym sie powołać, aby powyższy temat zamknąć


    Jeśli jesteś w stanie udowodnić, że klient wiedział o różnicy w
    odcieniach, to reklamacja jest bezzasadna. Nie można reklamować czegoś,
    na co się wcześniej zgodziło.


    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1