  • Data: 2009-01-26 17:10:47
    Temat: zameldowanie i późniejsze wymeldowanie - jakie ryzyko?
    Od: plusz <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    odziedziczyłem po ojcu działkę i domek
    nie potrzebuję tego obecnie, ale nie chcę też sprzedawać

    stryj, który mieszka niedaleko, chce abym go tam zameldował
    sytuacja jest dość skomplikowana i nie chciałbym tego robić

    jakie jest ryzyko? czy mogę w dowolnej chwili w przyszłości go
    wymeldować?
    czy są jakieś ryzyka związane z tym, że kogoś zamelduję na mojej
    nieruchomości?

    dodam jeszcze, że dopiero czekam na wpis do hipoteki

    kogo oprócz sądu powiadomić o tym, że jestem właścicielem, aby np.
    stryj sam na podstawie dawnych aktów notarialnych się tam nie
    zameldował? (był właścicielem przez pewien czas)

    --
    plusz