  • 1. Data: 2006-03-18 15:01:00
    Temat: zameldowanie a firma
    Od: "Arexx" <b...@a...pl>

    Witam,

    mam firmę, sprzedaję mieszkanie, musze sie wymeldować- tak chca kupujacy.
    Na nowym mieszkaniu zamelduje sie prawdopodobnie dopiero za ok. 2 m-ce.

    Czy można przez tak dlugi okres nie byc nigdzie zameldowanym ?
    Czym to grozi ?

    Jakie jest rozwiązanie tego problemu ?

    Arexx

  • 2. Data: 2006-03-18 15:46:52
    Temat: Re: zameldowanie a firma
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Arexx wrote:
> [...]
    > Na nowym mieszkaniu zamelduje sie prawdopodobnie dopiero za ok. 2 m-ce.
    >
    > Czy można przez tak dlugi okres nie byc nigdzie zameldowanym ?

    A gdzie będziesz mieszkał przez te 2 miesiące?
    Zamelduj się tam gdzie mieszkasz.

  • 3. Data: 2006-03-18 21:18:24
    Od: "No Name" <a...@e...pl>

    > A gdzie będziesz mieszkał przez te 2 miesiące?
    > Zamelduj się tam gdzie mieszkasz.

    wątpię, czy hotel pozwoli na zarejestrowanie firmy u siebie :-)