  • 1. Data: 2006-03-18 14:50:36
    Temat: HUUURRRRAAAAA!!!
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    PIS sklada wniosek o samo rozwiazanie się sejmu, chce by wybory odbyly
    sie przed wizyta Papieza.

    P.

  • 2. Data: 2006-03-18 15:00:59
    Temat: Re: HUUURRRRAAAAA!!!
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    "Przemek R." wrote:

    > PIS sklada wniosek o samo rozwiazanie się sejmu, chce by wybory odbyly
    > sie przed wizyta Papieza.

    1) NTG
    2) no i co z tego ze sklada
    3) dlacze myslisz, ze kolejna roszada tych samych geb w innym ukladzie
    bedzie zjadliwa?
    4) znow wybory za moje pieniadze? tanie panstwo?

    ________________
    Gore, gore, gore!!! Horrory mniamusne, krwia ociakajace i oplywajace
    w bezsensownej sadystycznej nieraz przemocy. Dlaczego i co nas kreci
    w takich filmach, brutalnych, wrecz chorych? ... http://tiny.pl/md2f

  • 3. Data: 2006-03-18 15:02:12
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Hikikomori San napisał(a):

    > 1) NTG

    a wlasnie ze TG

    > 2) no i co z tego ze sklada

    to ze jest szansa na to by w ministerstwie sprawieldiwosci nie bylo
    takich szalenstw jak to mial miejsce niedawno.
    jest tez szansa ze kk nie przejdziewtakiej formie jakiej by sobie
    zyczily PISowcy. (obrona konieczna)

    > 3) dlacze myslisz, ze kolejna roszada tych samych geb w innym ukladzie
    > bedzie zjadliwa?

    nie lubie jak ktos pulicznie probuje za mnie myslec, nie trawie gdy ktos
    obraza innych tylko dlatego ze ma inne zdanei niz on co jest na porzadku
    dziennym w PISie.
    (zwroty typu kazdy uczciwy czlowiek ma takie same zdanie, patrz tez to
    co sie dzialo ze srodowiskami prawniczymi).

    > 4) znow wybory za moje pieniadze? tanie panstwo?

    twoje pieniadze to byly do momentu wplacenia ich na konto US.

    P.

  • 4. Data: 2006-03-18 15:40:38
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    "Przemek R." wrote:

> [...]
    > takich szalenstw jak to mial miejsce niedawno.
    > jest tez szansa ze kk nie przejdziewtakiej formie jakiej by sobie

    Niech bedzie, ze TG. Ale co powiesz, jako kolejni oszolomowie zaczna
    wprowadzac cos podobnego lub to samo?

    > nie lubie jak ktos pulicznie probuje za mnie myslec, nie trawie gdy ktos
    > obraza innych tylko dlatego ze ma inne zdanei niz on co jest na porzadku
    > dziennym w PISie.

    No tak. Ale to z kolei kazda wladza tak ma. Z tym, ze jedni sie z tym
    obnosza i glosno krzycza, a inni zalatwiaja sprawy w mniejszej skali ale
    po cichu...

    > (zwroty typu kazdy uczciwy czlowiek ma takie same zdanie, patrz tez to
    > co sie dzialo ze srodowiskami prawniczymi).

    A co z lekarzami w kamasze ;)))))

    > twoje pieniadze to byly do momentu wplacenia ich na konto US.

    Nie wiem, moze zle mysle, ale panstwo nie istneije bez obywateli, a
    budzet nie istnieje bez ich podatkow. Wiec posuwajac si edalej = panstwo
    to ja (w pewnym stopniu).

    To ja moge decydowac o budzecie tego panstwa. Bo moge isc do pracy i
    zarabiac i placic podatki, a moge to popierdolic i isc na bezrobocie i
    jezdzic za granice na roboty sezonowe.

    ________________

  • 5. Data: 2006-03-18 17:58:06
    Od: R2r <b...@m...net.pl>

    Hikikomori San napisał(a):
    > A co z lekarzami w kamasze ;)))))
    A to taki styl sprawowania władzy Ci się podoba?

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    "Oczko mu odpadło, Panie Kierowniku! Temu misiu..."

  • 6. Data: 2006-03-18 18:04:15
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Przemek R.
    [###p...@t...gaze
    ta.pl.###]
    napisał:

    Coś nie wierzę, by sami zrezygnowali z tych diet. Chwilowo
    zapowiedzieli złożenie wniosku, a od takiej deklaracji do rozwiązania
    się Sejmu to bardzo daleka droga.

    Moim zdaniem, to należało by usunąć jedną osobę usiłującą pociągać za
    sznurki i życie stało by się całkiem znośne. Bo po kolejnych wyborach,
    to akurat moim zdaniem nic się nie zmieni, poza być może zmianami
    twarzy w telewizorze.

    PS: Hikikomori San ma rację, że to NTG.

  • 7. Data: 2006-03-18 18:39:49
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:dvhi3k$r77$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Coś nie wierzę, by sami zrezygnowali z tych diet. Chwilowo
    > zapowiedzieli złożenie wniosku, a od takiej deklaracji do rozwiązania
    > się Sejmu to bardzo daleka droga.

    Albo wniosku nie złożą albo sami go nie poprą. W jednym i drugim wypadku
    winna bedzie PO :)

    > Moim zdaniem, to należało by usunąć jedną osobę

    Art.255§2kk ;)
    Wiesz przecież że dobrowolnie się nie odsunie.

  • 8. Data: 2006-03-18 18:58:58
    Od: "iza" <i...@e...pl>

    Użytkownik "Przemek R." napisał w wiadomości
    > PIS sklada wniosek o samo rozwiazanie się sejmu, chce by wybory odbyly sie
    > przed wizyta Papieza.

    A myslisz ze dlaczego robią to właśnie teraz? Bo mają największe jakie mogą
    mieć cholerne poparcie społeczne... Nie ciesz się, bo oni liczą na
    bezwględną większosc w parlamencie i coż... może im się to udać :-(

    Iza ^_^

  • 9. Data: 2006-03-18 19:16:42
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Alek [###alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl.###] napisał:

    > Art.255§2kk ;)
    > Wiesz przecież że dobrowolnie się nie odsunie.

    Ja akurat myślałem o jego "kopii zapasowej" :-)

  • 10. Data: 2006-03-18 19:48:40
    Od: "Andżelika" <a...@c...pl>

    czy ta grupa czy nie ta...jestem za wyborami i żyję nadzieją, że nie
    zostanie znów wybrany PIS, możecie mnie zlinczować za poglądy ale to co
    obserwuję od kilku miesięcy wzmogło moją tęsknotę za lewicą - mają jednak to
    co najważniejsze w sprawowaniu władzy - wiedzę i doświadczenie , chlubne lub
    nie, ale kto jest bardziej doświadczony od tego, który popełniał błędy?
    ludzie uczymy się na błędach, nie wybierajmy kabaretu, bo już i tak jesteśmy
    pośmiewiskiem na scenie polityki międzynarodowej...
    ;-P
    pzdr
    Andzia