  • 1. Data: 2006-03-18 15:01:23
    Temat: Spoldzielnia mieszkaniowa - wodomierz
    Od: "Wojtek" <k...@a...pl[wytnij_to!!!]>

    Witam

    Mam taki maly problem. W spoldzielni mieszkaniowej na terenie ktorej
    mieszkam, wystapil blad w systemie komputerowym i pomimo, ze byly
    odczytywane 2 wodomierze naliczali mi tylko jeden. Czy teraz moga roscic
    sobie prawo do wyrownania roznicy za 2 lata wstecz? Dodam ze na
    rozliczeniach rocznych nie bylo zadnych zaleglosci, az tu nagle...

    Pozdrawiam

    Wojtek Wszelaki

  • 2. Data: 2006-03-18 15:47:35
    Temat: Re: Spoldzielnia mieszkaniowa - wodomierz
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Wojtek wrote:
> [...]
    > sobie prawo do wyrownania roznicy za 2 lata wstecz? Dodam ze na
    > rozliczeniach rocznych nie bylo zadnych zaleglosci, az tu nagle...

    Mogą.

  • 3. Data: 2006-03-18 18:29:04
    Od: "Wojtek" <k...@a...pl[wytnij_to!!!]>

    > Mogą.
    Dziekuje za odpowiedz, ale nurtuje mnie jeszcze pytanie czy moge sie jakos
    bronic, gdyz to spoldzielnia popelnila blad?

    Pozdrawiam
    Wojtek

  • 4. Data: 2006-03-19 10:07:23
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Wojtek napisał(a):
    > Dziekuje za odpowiedz, ale nurtuje mnie jeszcze pytanie czy moge sie jakos
    > bronic, gdyz to spoldzielnia popelnila blad?

    przed czym bronić?
    zapłaceniem za to, za co powinieneś?

    KG

  • 5. Data: 2006-03-19 11:17:07
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "Wojtek" <k...@a...pl[wytnij_to!!!]> napisał w wiadomości

    > Dziekuje za odpowiedz, ale nurtuje mnie jeszcze pytanie czy moge sie jakos
    > bronic, gdyz to spoldzielnia popelnila blad?

    Rozumiem, ze gdyby spolkdzielnia przez 2 lata naliczala Ci za duzo a Ty
    dopiero teraz bys zauwayl, rowniez machnalbys reka, ze "dawno i nieprawda"?

    Pozdrawiam
    SDD