  • 11. Data: 2011-09-28 20:06:02
    Temat: Re: zalanie sasiadow z instalacji centralnego ogrzewania
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    spp napisał(a):
    > To zapewne Ktoś z administracji przyszedł o odkręcił odpowietrzniki
    > w instalacji w zamkniętym mieszkaniu?
    Zielonego pojęcia nie masz na temat kto i za co jest odpowiedzialny.
    Zielonego pojęcia nie masz na temat zasady działania odpowietrzników i
    dla czego potrafią cieknąć nawet te z górnej półki. Odzywasz się nic
    nie wnosząc. Po co? Zaistnieć chcesz?

    Przypomnę Ci pytanie. Jak znasz poprawną odpowiedz, to odpowiedz. Jak
    nie a chcesz odpowiedzieć, do się dokształć, a nie wypisuj bzdur.
    "Rozumiem ze instalacja CO nalezy do czesci wspolnej budynku i zarzadca
    odpowiada za jej stan oraz za straty materialne u mnie i i sasiadki?"
    --
    Krzysiek

  • 12. Data: 2011-09-29 03:24:44
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2011-09-28 22:06, Krzysztof 45 pisze:

> [...]
    > "Rozumiem ze instalacja CO nalezy do czesci wspolnej budynku i zarzadca
    > odpowiada za jej stan oraz za straty materialne u mnie i i sasiadki?"

    Jak zrozumiesz, że odpowiedź na to pytanie może być niejednoznaczna
    (pierwsza część najczęściej tak, a na drugą praktycznie nic nie możemy
    odpowiedzieć to wróć.

    Z podręcznikiem instalatora i słownikiem poprawnej polszczyzny.

    --
    spp

  • 13. Data: 2011-09-29 21:34:25
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    spp napisał(a):
    > Jak zrozumiesz, że odpowiedź na to pytanie może być niejednoznaczna
    Jest jednoznaczna.
    > (...] a na drugą praktycznie nic nie możemy
    > odpowiedzieć to wróć.
    > Z podręcznikiem instalatora i słownikiem poprawnej polszczyzny.
    Jak jarasz jakieś gówno, to nie włączaj kompa.
    --
    Krzysiek

  • 14. Data: 2011-09-30 05:47:28
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2011-09-29 23:34, Krzysztof 45 pisze:

    > Jak jarasz jakieś gówno, to nie włączaj kompa.

    A tupnięcie nóżką - bez tego się nie liczy...

    --
    spp

  • 15. Data: 2011-09-30 08:37:30
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 29 Sep 2011, Krzysztof 45 wrote:

    > Jest jednoznaczna.

    To celem ustalenia uwagi: jaka to odpowiedź?
    Nie chciałbym popełnić błędu grubego, więc trzeba czarno na białym ;)

    pzdr, Gotfryd