    From: ara <a...@a...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: zakupy i prawo
    Date: Thu, 15 Mar 2007 20:46:06 +0100

    Poważnie myślę o zakupie nowego telewizora.Dzisiaj pomaszerowałem do Media
    Markt z mocnym postanowieniem ,że bez telewizora nie wyjdę.Wybrałem
    telewizorek 5999 zł i mówie facetowi no taki biorę proszę go włączyć. Na to
    facet mówi mi tak: proszę iść do serwisu tam może sobie pan sprawdzić i
    podbić gwarancję. Ja mu na to no tak ale aby udać się do serwisu muszę
    przejść przez kasy i najpierw za telewizor zapłacić, więc jak mogę zapłacić
    skoro nawet nie wiem co jest w tej paczce? Gściu mi mówi tak: nas
    obowiązują procedury i to jest zgodne z prawem, my tu na stoisku nic nie
    rozppakowujemy i nic nie sprawdzamy. Myślę sobie jaja robi więc mówie
    zawołaj pan kierownika, kierownik przyszedł i mówi to samo.Wiec mówię
    panowie to niech ten serwis będzie ale przed kasami, a nie po kasach.
    Kierownik do mnie niech pan nas nie poucza my działamy zgodnie z prawem.
    Więc mu powiedziałem, że ja zgodnie z prawem idę do innego sklepu gdzie
    przynajmniej nim zapłacę zobaczę co jest w paczce.
    Teraz dla jasności : biorę telewizor całkowicie zapakowany idę do kasy
    placę i po zapłaceniu idę do serwisu któru jest obok tam dopiero mogę
    sprawdzić co sobie kupiłem.
    Co prawnicy na to czy to jakieś nowe przepisy ,że najpierw muszę zapłacić
    by zobaczyć co kupiłem?

    araara