  • Data: 2007-03-18 01:02:31
    Temat: Re: zakupy i prawo
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 15.03.2007 ara <a...@a...com> napisał/a:
    > Poważnie myślę o zakupie nowego telewizora.Dzisiaj pomaszerowałem do Media
    > Markt z mocnym postanowieniem ,że bez telewizora nie wyjdę.Wybrałem
    > telewizorek 5999 zł i mówie facetowi no taki biorę proszę go włączyć. Na to
    > facet mówi mi tak: proszę iść do serwisu tam może sobie pan sprawdzić i
    > podbić gwarancję. Ja mu na to no tak ale aby udać się do serwisu muszę
    > przejść przez kasy i najpierw za telewizor zapłacić, więc jak mogę zapłacić
    > skoro nawet nie wiem co jest w tej paczce? Gściu mi mówi tak: nas

    To jest niezgodne z art. 3 u.3 Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży
    konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego z dnia 27 lipca 2002 r.
    (Dz. U. 141 poz. 1176). Zgłaszałem tę sprawę (też chodziło o MM) rok czy
    dwa lata temu do IH lub UOKiK (już nie pamiętam w tej chwili). Wystosowali
    pismo do MM, a ten im odpowiedział, że zapewniają warunki umożliwiające
    sprawdzenie. Na tym sprawa się skończyła.

    --
    Marcin