  • Data: 2008-09-26 18:35:08
    Temat: zakup w sklepie internetowym
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    czuję się oszukany

    zakupiłem gofrownicę w sklepie internetowym
    "wymiar dwóch płyt 18,5x22.
    Jeden gofr ma więc wymiar 18,5 x 11cm"

    teraz przyznaje że wymiar gofra: 16,5x10cm
    ja mierzę i widzę że: 9x15cm

    "Parametry są spisywane z danych producenta.
    My nie mierzymy urządzeń.
    Po zmierzeniu rzeczywiście gofry mają wymiar 16,5x10cm.
    Jeżeli Pan chce możemy dokonać zwrotu urządzenia o ile oczywiście jest nie
    używane."

    nie użyłem tej gofrownicy,
    zatem pytanie czy mogę żądać zwrotu także kosztów wysyłki?
    jeśli tak to w jedną stronę czy w obie?