eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozakup na Allegro › zakup na Allegro
  • Data: 2015-09-14 07:50:07
    Temat: zakup na Allegro
    Od: "mz" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam
    Kupując na Allegro zauważyłem u sprzedawcy taki oto zapis:
    "Umożliwiam wysyłkę listem ekonomicznym / priorytetowym TYLKO na wyraźną
    prośbę kupującego, Jest to przesyłka obarczona ryzykiem zaginięcia na
    Poczcie Polskiej. Jeśli przesyłka nie dojdzie, nie będą mogli mieć Pastwo
    żadnych roszczeń wobec firmy, gdyż tylko LISTY POLECONE i PACZKA POBRANIOWA
    są gwarantowane i posiadają numery nadawcze. "
    Czy naprawdę sprzedawca nie odpowiada za wysłaną przesyłkę ? Jeżeli tak to
    przecież nie musi jej wcale wysyłać ? Powie, że wysłał i koniec.
    Towar zamawiam, wybieram sposób przesyłki (z dostępnych u sprzedawcy) i
    oczekuję, że towar do mnie dotrze. Jeśli nie dotrze, żądam od sprzedawcy
    zwrotu gotówki lub wysłanie kolejnego. A on niech żąda od firmy, którą
    wysłał mi przesyłkę zadośćuczynienia.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1