eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozakup na Allegro › Re: zakup na Allegro
  • Data: 2015-09-14 10:00:30
    Temat: Re: zakup na Allegro
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik mz l...@w...pl ...

    > Witam
    > Kupując na Allegro zauważyłem u sprzedawcy taki oto zapis:
    > "Umożliwiam wysyłkę listem ekonomicznym / priorytetowym TYLKO na
    > wyraźną prośbę kupującego, Jest to przesyłka obarczona ryzykiem
    > zaginięcia na Poczcie Polskiej. Jeśli przesyłka nie dojdzie, nie będą
    > mogli mieć Pastwo żadnych roszczeń wobec firmy, gdyż tylko LISTY
    > POLECONE i PACZKA POBRANIOWA są gwarantowane i posiadają numery
    > nadawcze. " Czy naprawdę sprzedawca nie odpowiada za wysłaną przesyłkę
    > ? Jeżeli tak to przecież nie musi jej wcale wysyłać ? Powie, że wysłał
    > i koniec. Towar zamawiam, wybieram sposób przesyłki (z dostępnych u
    > sprzedawcy) i oczekuję, że towar do mnie dotrze. Jeśli nie dotrze,
    > żądam od sprzedawcy zwrotu gotówki lub wysłanie kolejnego. A on niech
    > żąda od firmy, którą wysłał mi przesyłkę zadośćuczynienia.
    >
    Ale przeciez sprzedawca wyraźnie pisze, ze tylko formy listów paczek
    pleconych dają możliwośc sprawdzenia czy paczka doszła i ewentualnego
    ubiegania sie o odszkodowanie...

    Po prostu nie korzystaj z formy listu zwykłego.

    Ale zeby cie uspokoić - kupuje czasami coś listem zwykłym i prawie zawsze
    przychodzi, raz nie przysżło napisałem do sprzedawcy i o dziwo wyslał
    jeszcze raz.
    Wiec moze wybierajac uczciwych sprzedawców, nie bedzie tak źle jak piszesz
    i przewidujesz.

    Zawsze po transakcji masz prawo do wystawienia oceny.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1