  • 21. Data: 2005-07-29 11:56:59
    Temat: Re: zakłócanie porządku i obraza funkcjonariusza
    Od: "Kamil Walczak" <w...@g...pl>

    > Albo Ty. Polscy "funkcjonariusze" chca miec status switych krow zupelnie
    > bez powodu. Jezeli policjnat jest zbyt wrazliwy, to niech poszuka sobie
    > innej pracy.

    Pytanie dotyczylo definicji funkcjonariusza publicznego, a Trybunal
    Strasburski bynajmniej nie definiuje tego inaczej niz polskie prawo. Inna
    kwestia, calkowicie wykraczajaca poza moje pytanie, jest prawo do krytyki
    funkcjonariuszy.
    Jesli nie dostrzegasz tej roznicy, byc moze dla Ciebie zbyt subtelnej, to
    jednak rzeczywiscie pomyliles grupy.

    pozdrawiam
    wkamil

  • 22. Data: 2005-07-29 12:17:39
    Od: "czarny" <c...@e...pl>

    > Jesli nie dostrzegasz tej roznicy, byc moze dla Ciebie zbyt subtelnej, to
    > jednak rzeczywiscie pomyliles grupy.

    Popieram. Zastanów się, 91.

  • 23. Data: 2005-07-29 17:16:09
    Od: gonzaga <t...@y...uk>

    Kamil Walczak wrote:

> [...]
    > funkcjonariuszy.
    > Jesli nie dostrzegasz tej roznicy, byc moze dla Ciebie zbyt subtelnej, to

    Funkcjonariusz jest osoba publiczna i o ich "obrazaniu" tym jest watek.
    A osoba publiczna to calkiem szeroki kreg.

    Ciekawe gdzie jest jeszcze kraj w ktorym ustawowo broni sie zawod
    powszechnie znany jako najbardziej skorumpowany?

    Statystycznie, to tirowki sa tysiac razy uczciwsze niz dzielni
    milicjanci przemalowani na policjantow.