  • 1. Data: 2005-07-28 10:42:22
    Temat: Litwa-nieruchomości
    Od: wawrzek<w...@p...onet.pl>

    Witam, czy mogę uzyskać odpowiedż na pytanie na temat możliwości odzyskania
    nieruchomości, należących do II wojny światowej do polskich przodków i
    znajdujących się obecnie na terytorium Litwy.Czy obywatel polski ma szansę
    odzyskania nieruchomosci, bądż odszkodowania za utracone mienie?
    Dzięki za pomoc, Wawrzek.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2005-07-28 10:48:37
    Temat: Re: Litwa-nieruchomości
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    wawrzek napisał(a):

> [...]
    > znajdujących się obecnie na terytorium Litwy.Czy obywatel polski ma szansę
    > odzyskania nieruchomosci, bądż odszkodowania za utracone mienie?

    Masz na myśli polskich przodków czy swoich przodków?

    j.

    --
    WEGE-Koszulka dla każdego normalnego: http://tinyurl.com/5ojz6

  • 3. Data: 2005-07-28 18:39:01
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "wawrzek" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    szansę
    > odzyskania nieruchomosci, bądż odszkodowania za utracone mienie?

    Pomocy powinno Ci udzielić Polskie przedstawicielstwo na Litwie.
    Odzyskiwać będziesz wg ich prawa. trudno powiedzieć, w jaki sposób mają
    to unormowane.