  • 11. Data: 2005-07-28 12:41:17
    Temat: Re: zakłócanie porządku i obraza funkcjonariusza
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    micheal wrote:

    > Było nas 4 jeden z nas rzeczywiście krzyczał ale uciekł i z wiadomych przyczyn
    > nie podamy jego danych a nam trzem został postawiony taki zarzut więc to tak
    > jak my byśmy zrobili ...

    Z wiadomych? A! Że go nie znacie? Poznaliście go na tej imprezie,
    wydawał się sympatyczny, a że mówił, że mieszka gdzieś po drodze -
    wracaliście razem. Jakby go wam pokazali z twarzy, to może byście
    poznali, ale jak się nazywa?... Wiesiek czy może Czesiek...

    Trzyma się kupy? ;)

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 12. Data: 2005-07-28 13:45:13
    Od: "czarny" <c...@e...pl>

    "Slowa
    > obrazliwe" to pojecie wzgledne.

    Racja.
    Ale "powszechnie uznane za obraźliwe" to już nie jest pojęcie zupelnie
    względne. Poczytaj orzeczenia sądów, k***a i wtedy pisz.

  • 13. Data: 2005-07-28 13:57:36
    Od: "Kamil Walczak" <w...@g...pl>

    > Funkcjonariusze nie podlegaja ochornie jako osoby publiczne.

    Skad czerpiesz taka wiedze?

    art. 115 par 13 pkt 7 k.k. - funkcjonariuszem publicznym jest: unkcjonariusz
    organu powołanego do ochrony bezpieczeństwa publicznego albo funkcjonariusz
    Służby Więziennej.
    art. 1 ustawy o policji - Tworzy się Policję jako umundurowaną i uzbrojoną
    formację służącą społeczeństwu i przeznaczoną do ochrony bezpieczeństwa ludzi
    oraz do utrzymywania bezpieczeństwa i porządku publicznego.

    pozdrawiam
    wkamil

  • 14. Data: 2005-07-28 20:09:54
    Od: tento <o...@e...es>

    czarny wrote:

    > "Slowa

    > Racja.
    > Ale "powszechnie uznane za obra 1/4 liwe" to ju? nie jest poj?cie zupelnie
    > wzgl?dne.

    jest jeszcze bardzie wzgledniejsze.

    >Poczytaj orzeczenia s?dów, k***a i wtedy pisz.

    Zgadza sie. RAM ni siada kiedy przegladam case law Strasbourga nt
    "honoru" osob publicznych. Wyrok Sokolowskiego, ostatnia chluba
    niezawislosci sadowej Lecha Kutasa-Gardockiego, dowodem.

  • 15. Data: 2005-07-28 20:12:33
    Od: tento <o...@e...es>

    Kamil Walczak wrote:

    > Skad czerpiesz taka wiedze?

    http://www.echr.coe.int/ECHR/EN/Header/Case+Law/Hudo
    c/Hudoc+database/

> [...]
    > formację służącą społeczeństwu i przeznaczoną do ochrony bezpieczeństwa ludzi
    > oraz do utrzymywania bezpieczeństwa i porządku publicznego.

    Jest tez wyrok 3 lata wiezienia za nazwanie starca z Watykanu starcem z
    Watykanu. O takim Sokolowskim z Wodzislawia nie mowiac. To tylko
    swiadczy ze polskie sadownictwo jest w epoce feudalizmu.

  • 16. Data: 2005-07-28 20:25:35
    Od: "Kamil Walczak" <w...@g...pl>

    > http://www.echr.coe.int/ECHR/EN/Header/Case+Law/Hudo
    c/Hudoc+database/

    Nie wydaje mi sie, zebym akurat pytal Ciebie... no ale skoro juz sluzysz
    linkiem, to moze wyjasnisz, co prawa czlowieka maja wspolnego z definicja
    funkcjonariusza publicznego wg polskiego prawa karnego?

    > Jest tez wyrok 3 lata wiezienia za nazwanie starca z Watykanu starcem z
    > Watykanu. O takim Sokolowskim z Wodzislawia nie mowiac. To tylko
    > swiadczy ze polskie sadownictwo jest w epoce feudalizmu.

    I niewatpliwie sredniowieczne mroki ktore spowily cale polskie sadownictwo
    wynikaja wlasnie z tych dwoch spraw.

    pozdrawiam
    wkamil

  • 17. Data: 2005-07-28 21:59:58
    Od: "Leszek" <l...@n...fm>

    Użytkownik "Kamil Walczak" <w...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Nie wydaje mi sie, zebym akurat pytal Ciebie... no ale skoro juz sluzysz
    > linkiem, to moze wyjasnisz, co prawa czlowieka maja wspolnego z definicja
    > funkcjonariusza publicznego wg polskiego prawa karnego?

    Tyle samo ile twój przedpiśca z osobą inteligentną;)

    --
    Pozdr
    Leszek

    Masz prawo do odmowy odpowiedzi na ten post. Jeśli z prawa tego nie
    skorzystasz, wszystko co napiszesz może być użyte przeciwko Tobie.

  • 18. Data: 2005-07-29 11:25:53
    Od: 91 <0...@g...es>

    Kamil Walczak wrote:

> [...]
    > linkiem, to moze wyjasnisz, co prawa czlowieka maja wspolnego z definicja
    > funkcjonariusza publicznego wg polskiego prawa karnego?

    A to ze wyroki Strasbourga sa wykladnia prawa rowniez w Polsce. I zycie
    w Klechistanie daleko odbiega od reszty swiata. Takiego Skolowskiego to
    prostytutka polityczna z sadu w Wodzislawiu zlinczowala na zamowienie
    ZChN. Nastepnie Lech Klutas-Gardocki zaklepal ten lincz z cala powaga
    majestatu "prawa". No i zdziwili sie w Starsbourgu, gdzie wykadania osob
    publicznych i prawa do krytyki tych osob (co one moga uwazac za
    "powszechnie znane jako obrazliwe) jest odwrotna niz wsrod TIRowek PRLu.

    > I niewatpliwie sredniowieczne mroki ktore spowily cale polskie sadownictwo
    > wynikaja wlasnie z tych dwoch spraw.
    >
    > pozdrawiam
    > wkamil

    Nowacka z Lodzi i wykorzystywanie badan psychiatrycznych do pozbywania
    sie niewygodnych stron przez skorumpowanych sedziow mowi cos?

    Tych spraw jest taka ilosc, ze pozwow z Polski o przewleklosc Strasbourg
    wiecej nie przyjmuje. Trzeba naprawde byc idiota jak Kutas-Gardocki zeby
    dopuscic do tej zgnilizny.

  • 19. Data: 2005-07-29 11:28:30
    Od: "Kamil Walczak" <w...@g...pl>

    Zdaje sie, ze pomyliles grupy...

    pozdrawiam
    wkamil

  • 20. Data: 2005-07-29 11:31:34
    Od: 91 <0...@g...es>

    Kamil Walczak wrote:

    > Zdaje sie, ze pomyliles grupy...
    >
    > pozdrawiam
    > wkamil

    Albo Ty. Polscy "funkcjonariusze" chca miec status switych krow zupelnie
    bez powodu. Jezeli policjnat jest zbyt wrazliwy, to niech poszuka sobie
    innej pracy.