  • 71. Data: 2012-07-24 18:10:58
    Temat: Re: zakaz palenia
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 24.07.2012 18:00, Maciek pisze:
    > Ba! Jak ktoś szedł ulicą i dostał w głowę wiadrem szczyn, to też nie
    > miał pretensji, bo widocznie podszedł za blisko rynsztoka. Tylko co to
    > zmienia?

    Nic, ale jemu tęskno do tych czasów ;->

  • 72. Data: 2012-07-24 19:20:14
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 24.07.2012 18:04, RadoslawF pisze:

    > Pokazuje śmieszność stwierdzenia że ojciec, dziad, pradziad
    > tak robili. :-)

    Jak na razie to nikt oprócz Ciebie nie twierdził nic o dziadzie i
    pradziadzie.

    p. m.

  • 73. Data: 2012-07-24 19:30:32
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Fri, 20 Jul 2012 20:22:18 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Widok platynowej blondyny nie powoduje raka, chorób serca, smrodu ani
    > bólu głowy.

    Ból głowy może. A raka i chorób serca owszem, nie powoduje - tak samo jak
    dym wpadający przez okno - no chyba że są już jakieś badania o szkodliwości
    ETS poza pomieszczeniami zamkniętymi?

    Henry

  • 74. Data: 2012-07-24 20:23:03
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2012-07-24 19:20, Użytkownik m napisał:

    > Jak na razie to nikt oprócz Ciebie nie twierdził nic o dziadzie i
    > pradziadzie.

    "(w końcu pradziad wywoził, dziad wywoził ...)"
    Post napisany przez Maćka w odpowiedzi na twój.

    Pozdrawiam

  • 75. Data: 2012-07-24 20:37:30
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 24.07.2012 20:23, RadoslawF pisze:

    > "(w końcu pradziad wywoził, dziad wywoził ...)"
    > Post napisany przez Maćka w odpowiedzi na twój.

    Racja, osoby mi się pomerdały.

    p. m.

  • 76. Data: 2012-07-24 21:38:25
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 24.07.2012 19:30, Henry(k) pisze:

    > Ból głowy może. A raka i chorób serca owszem, nie powoduje - tak samo jak

    To "owszem" czy "nie"?

    > dym wpadający przez okno - no chyba że są już jakieś badania o szkodliwości
    > ETS poza pomieszczeniami zamkniętymi?

    Dym z papierosów szkodzi - a czy pomieszczeni zamknięte czy nie, to
    kwestia koncentracji.

    Póki co stwierdzono, że wdychany bezpośrednio jest szkodliwy, a nie
    stwierdzono, że nawiewany nie jest szkodliwy. Ba! Ciągle ostrzegają o
    skutkach "biernego palenia".

  • 77. Data: 2012-07-24 21:54:42
    Od: SQLwiel <_...@g...com>

    W dniu 2012-07-24 18:00, Maciek pisze:
    > Ba! Jak ktoś szedł ulicą i dostał w głowę wiadrem szczyn, to też nie
    > miał pretensji, bo widocznie podszedł za blisko rynsztoka. Tylko co to
    > zmienia?

    Cóż - takie obyczaje. Czas zmienia obyczaje.
    Nie chciałbym tego wiązać z narodowością, ale znajomego (profesora,
    humanistę, więc trochę mu wierzę) spotkało to już po wojnie na ul.
    Modrzejowskiej w Sosnowcu (to jedna z główniejszych ulic). Później go
    objaśniono, że jak się łazi nocą po ulicach, to trzeba głośno krzyczeć
    "idzie się" :)

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. Sqlwiel.

  • 78. Data: 2012-07-27 11:05:52
    Od: JK <j...@i...pl>

    W dniu 2012-07-20 15:25, Andrzej Lawa pisze:

    > Dotrze.

    Nie dotrze.

    > Po prostu nie pal tam, gdzie komuś to przeszkadza. Takie trudne?

    Spaliny samochodowe powodują raka, jest
    naukowo udowodniony fakt. Poproszę o komentarz.

    --
    JK

  • 79. Data: 2012-07-27 11:07:45
    Od: JK <j...@i...pl>

    W dniu 2012-07-20 15:28, Maciek pisze:
    > Przyjmij wreszcie do wiadomości

    [ciach pierdoły]

    A może byś tak przeczytał co Xem napisał, czy
    cię to przerasta?

    --
    JK

  • 80. Data: 2012-07-27 11:10:21
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 27.07.2012 11:05, JK pisze:

    > Spaliny samochodowe powodują raka, jest naukowo udowodniony fakt.

    Taaak? Przez kogo?

    > Poproszę o komentarz.

    Poproszę o pokazanie człowieka, którego jedyną i niezbędną substancją
    napędową są papierosy.

    Swoją drogą przy postoju powyżej 2 minut masz obowiązek zatrzymać silnik.