  • 31. Data: 2012-07-21 17:14:54
    Temat: Re: zakaz palenia
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2012-07-21 15:45, Użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > ...następny debil, który nie odróżnia pedofila od homoseksualisty...

    Debil to osobnik który uważa że pedofile w tym nie uczestniczyli
    a tylko "dobrzy" homoseksualiści.

    Pozdrawiam

  • 32. Data: 2012-07-21 19:27:47
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 21.07.2012 17:14, RadoslawF pisze:

    > Debil to osobnik który uważa że pedofile w tym nie uczestniczyli
    > a tylko "dobrzy" homoseksualiści.

    Czy mógłbyś łaskawie przestać używać słów, których znaczenia nie rozumiesz?

  • 33. Data: 2012-07-21 21:27:53
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2012-07-21 19:27, Użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > Czy mógłbyś łaskawie przestać używać słów, których znaczenia nie rozumiesz?

    Czyli zabolało, pytanie czy homoseksualistę porównanie z pedofilem
    czy określenie debil na osobnika nadmiernie szafującemu tym
    określeniem wobec innych ?

    Pozdrawiam

  • 34. Data: 2012-07-21 21:33:18
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 21.07.2012 21:27, RadoslawF pisze:

    > Czyli zabolało, pytanie czy homoseksualistę porównanie z pedofilem
    > czy określenie debil na osobnika nadmiernie szafującemu tym
    > określeniem wobec innych ?

    Boli mnie, że debil taki jak ty nie jest w stanie dostrzec swojej
    ułomności i choćby zajrzeć do słownika.

  • 35. Data: 2012-07-21 22:23:56
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2012-07-21 21:33, Użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > Boli mnie, że debil taki jak ty nie jest w stanie dostrzec swojej
    > ułomności i choćby zajrzeć do słownika.

    A siebie uważasz bardziej za debila czy za homoseksualistę ?
    Bo do pedofilii pewnie się nie przyznasz.

    Pozdrawiam

  • 36. Data: 2012-07-21 22:35:59
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 21.07.2012 22:23, RadoslawF pisze:

    > A siebie uważasz bardziej za debila czy za homoseksualistę ?
    > Bo do pedofilii pewnie się nie przyznasz.

    Twojego ojca uważam za pedofila, bo jak inaczej mogłeś stać się taki
    popierdolony?

  • 37. Data: 2012-07-22 02:00:03
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 21.07.2012 09:37, Maciek pisze:
    > Zawsze patrzysz z każdego punktu widzenia?

    Staram się, o ile to możliwe.

    > Ważysz prawo do wywożenia
    > śmieci do lasu (w końcu pradziad wywoził, dziad wywoził ...), obsrywania
    > psem chodników itd itp?

    Tak. Nie znaczy to że wynik ważenia mi wychodzi taki sam.

    p. m.

  • 38. Data: 2012-07-22 06:57:26
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2012-07-21 22:35, Użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > Twojego ojca uważam za pedofila, bo jak inaczej mogłeś stać się taki
    > popierdolony?

    Pytanie było za kogo siebie uważasz, jak rozumiem odpowiedź
    jest mocno wstydliwa i publicznie nie przyznasz się do swoich
    dewiacji i zboczeń.
    A co do ojca to kim był człowieka który nie potrafi
    załatwić sprawy z byle ochroniarzem tylko doprowadza
    do rękoczynów zakończonych w sądzie ? normalnie
    pedofil jak nic. To wyjaśnia też dlaczego ojców rozmówców
    podejrzewasz o to samo.

    Pozdrawiam

  • 39. Data: 2012-07-22 13:11:52
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Xem wrote:
    > I jeszcze pytanie, na jakiej zasadzie instaluje się takie tabliczki ?
    > Nie jest to budynek należący do oświaty ani opieki zdrowotnej, tylko
    > budynek gdzie mieszczą się firmy oraz mieszkania. Wokoło jest chodnik
    > i schody oraz winda dla niepełnosprawnych.
    > I czy dozorca ma prawo mnie wyzywać, krzyczeć i przeklinać gdy palę
    > spokojnie papierosa w miejscu oddalonym od tych tabliczek.

    Dozorca nie ma prawa "wyzywać, krzyczeć i przeklinać" w keirunko kogoś bez
    względu na jakiekolwiek okoliczności.

  • 40. Data: 2012-07-22 13:55:45
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 22.07.2012 06:57, RadoslawF pisze:

    > Pytanie było za kogo siebie uważasz, jak rozumiem odpowiedź
    > jest mocno wstydliwa i publicznie nie przyznasz się do swoich
    > dewiacji i zboczeń.

    Jedynym moim "zboczeniem", drogi pojebie, jest uczulenie na debili
    twojego pokroju - używających słów, których znaczenia nie rozumieją.

> [...]
    > do rękoczynów zakończonych w sądzie ? normalnie
    > pedofil jak nic. To wyjaśnia też dlaczego ojców rozmówców

    Raduś, ty masz na prawdę najebane w mózgu...