  • From: "Jacek P. Urbanowicz" <j...@n...hot.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: zagrożenie zdrowia i życia
    Date: Thu, 8 Mar 2007 12:05:04 +0100

    Witam,

    prosze o informacje pod jaki paragraf k.k. podlega
    stworzenie bezpośredniego zagrożenia zdrowia i życia
    poprzez niezgodne ze sztuka budowlana wykonanie
    prac remontowych w mieszkaniu.
    Konkretniej:
    sąsiadka z góry zalewa mnie notorycznie, co na 100%
    jest efektem nie wykonania bądz zlego wykonania
    izolacji jej lazienki (przez nia albo przez Spoldzielnie -
    tego nie jestem w stanie stwierdzic), a po remoncie
    mojego mieszkania woda wlewajaca sie przez sufin zalewa
    i gromadzi sie m.in. w kascie sufitowej, gdzie przebiegaja przewody
    i znajduja sie urzadzenia elektryczne (wprawdzie wodoodporne ale...).

    Pisze pismo do Spoldzielni z odpiem do nadzoru budowlanego
    i prokuratury (pobrobujcie sami zalania mieszkania 5-10 razy w roku)
    z wnioskiem o bezwloczne sprawdzenie stanu ww izolacji
    i chcialbym sie "podeprzec".

    pozdrawiam,
    Jacek