    From: "Leval" <l...@f...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: zadłuzone mieszkanie sp. własnościowe
    Date: Wed, 16 Jan 2008 22:10:08 +0100

    Witam
    jestem właścicielką mieszkania spółdzielczego własnościowego. Mniej więcej 2
    lata temu straciłam pracę i przez około 1 rok nie byłam w stanie płacić
    czynszu. Nazbierało się około 4 tys. długu plus odsetki.
    Rok później udało mi się znaleźć pracę i od tego momentu zaczęłam pomalutku
    spłącać ten dług. Niestety, pomalutku. Nie jestem w stanie spłącić
    wszystkiego na raz, ale miesięcznie spłacam około 150-200 zł. Wiem, ze to
    nieduże kwoty i troche potrwa zanim spłace wszystko. Wiem również, że każdą
    możliwą dodatkową kwotę przeznaczam na spłate tego długu. Dziś jednak
    otrzmałam zawiadomienie ze Spółdzielni, że albo spłacę cały dług do końca
    stycznia, albo wystapią do Sądu o nakaz licytacji mojego mieszkania. Nie mam
    takiej mozliwości. Nie mam tez możliwości zaciągnięcia jakiegos kredytu w
    banku. Jestem osobą niepełnosprawną i samotna matką.
    Czy faktycznie spółdzielnia może tak postąpic ? Przecież nie uchylam się od
    spłaty długu. Robie to w miare swoich możliwości i do tego regularnie. Co
    mogę zrobic alby w tej sytuacji uniknąć tej licytacji sądu ?
    Z góry dziekuje za pomoc.
    pozdrawiam
    Leval