  • 161. Data: 2014-05-08 20:49:06
    Temat: Re: zabojca harfistki
    Od: xantiros <_...@y...com>

    W dniu 2014-05-08 20:11, Malpy i Delfiny pisze:

    > Chyba pisales o oskarzeniu jednego z blizniakow na podstawie DNA.

    Nie ja.

    > Pomijajac juz, ze kazales niewinnemu udowadniac niewinnosc.
    >
    > A na miejscu nie znaleziono zadnych linii papilarnych :>

    Chłopie nie idź tą drogą, bliźniak nic nie musi udowadniać, jemu
    udowodnią. Wbrew pozorom każde DNA jest inne nawet blizniaków
    syjamskich, problemem są koszty wykonania takiego badania, o ile przy
    standardowych badaniach koszty są znikome, to koszty wykonania badania i
    znalezienia występujących różnic w DNA bliźniaków oscylują w granicach
    1mln euro, był taki przypadek już w Francji wraz z podaną ceną.

  • 162. Data: 2014-05-08 20:52:43
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl>

    On 08.05.2014 20:49, xantiros wrote:

    > Nie ja.

    W momencie dyskusji o DNA napisales, ze prokurator oskarzy, nie
    napisales na jakiej podstawie - wiec?

    > Chłopie nie idź tą drogą, bliźniak nic nie musi udowadniać, jemu
    > udowodnią.

    Któremu bliżniakowi udowodnią?

> [...]
    > znalezienia występujących różnic w DNA bliźniaków oscylują w granicach
    > 1mln euro, był taki przypadek już w Francji wraz z podaną ceną.

    Czyli bez miliona euro nic nie udowodnią.

    Bo udowodnia jedynie - jeden z blizniakow jest morderca, a drugi nie,
    ale nie wiemy który.

    No chyba, ze sad rzuca moneta i skazuje jednego jak reszka, albo drugiego...

    --

    Uwaga! Delfiny i małpy dołączą do internetu! Średnie IQ
    internautów ma dzięki temu szansę znacząco... wzrosnąć!

    http://antyweb.pl/delfiny-i-malpy-dolacza-do-interne
    tu/

    Czyż nie? ;)

  • 163. Data: 2014-05-08 20:57:48
    Od: xantiros <_...@y...com>

    W dniu 2014-05-08 20:52, Malpy i Delfiny pisze:

    > W momencie dyskusji o DNA napisales, ze prokurator oskarzy, nie
    > napisales na jakiej podstawie - wiec?

    To więc nie wymyślaj, a zamknąć mogą obydwóch za te same paragrafy na
    śledczym i w przypadku francuskim tak zrobili.

    > Któremu bliżniakowi udowodnią?

    Tego którego DNA lub linie papilarne lub inne dowody wskażą.

> [...]
    > ale nie wiemy który.
    > No chyba, ze sad rzuca moneta i skazuje jednego jak reszka, albo

    W przypadku morderstw koszty nie grają roli, w przypadku francuskim nie
    chodziło o morderstwo lecz o lżejsze przestępstwo

  • 164. Data: 2014-05-08 21:05:44
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl>

    On 08.05.2014 20:57, xantiros wrote:

    > To więc nie wymyślaj, a zamknąć mogą obydwóch za te same paragrafy na
    > śledczym i w przypadku francuskim tak zrobili.

    Ale skazac - skazali obydwu? Sam pisales, ze nie.

    > Tego którego DNA lub linie papilarne lub inne dowody wskażą.

    Czyli jednak kare poniesie winny, a nie dowolny.

    > W przypadku morderstw koszty nie grają roli,

    Ale... z pustego salomon nie naleje...

    > w przypadku francuskim nie
    > chodziło o morderstwo lecz o lżejsze przestępstwo

    Sa bogatsi, stac ich.

  • 165. Data: 2014-05-09 14:13:07
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    In pl.pregierz Malpy i Delfiny <h...@a...pl> wrote:

    > to bedzie motywacja do zmniejszenia ilosci pomylek

    A może najpierw je WYELIMINOWAĆ a dopiero potem wprowadzić KS?
    Nie da się? Ojej.

    > gwalt i podwojne morderstwo jest moralnie niejednoznaczne?

    Tak. Gwałciciel mógł mieć trudne dzieciństwo i ciężkie zabawki, mógł
    być molestowany w dzieciństwie, może nie potrafić funkcjonować w
    społeczeństwie. Wiesz co siedzi w jego głowie? Ja nie.

    > to bedzie motywacja do zmniejszenia ilosci pomylek

    Znowu - nie ta kolejność.

    > no wlasnie, a moim zdaniem prawo do zycia traci gwalciciel podwojny cie
    > morderca - w momencie, gdy odbiera zycie innej osobie

    Na szczęście nie jesteś władny decydować o tym, kto traci prawo do życia,
    a kto nie.

    > Tez.

    Czyli ubogich należy zabijać?

    > Bo tez placili podatki?

    Mordercy też.

    --
    SELECT finger FROM hand WHERE id = 3;
    http://www.chmurka.net/

  • 166. Data: 2014-05-09 14:47:19
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl>

    On 09.05.2014 14:13, Adam Wysocki wrote:

    > A może najpierw je WYELIMINOWAĆ a dopiero potem wprowadzić KS?
    > Nie da się? Ojej.

    Nie wiem, czy sie da. Poki co - tak mysle - bez bata jakiegos sie nie
    da. Potrzebny bat. Jaki? W przyoadku wprowadzenia KŚ bylaby moywacja do
    wprowadzenia bata, bo stawka idzie o zycie a nie "tylko" o "wiezienie".

    Sam widzisz, pomylki zwiazanej z wykonaniem KŚ nie da sie cofnąc tak jak
    za 20 lat w wieziniu.

    > Tak. Gwałciciel mógł mieć trudne dzieciństwo i ciężkie zabawki, mógł
    > być molestowany w dzieciństwie, może nie potrafić funkcjonować w
    > społeczeństwie. Wiesz co siedzi w jego głowie? Ja nie.

    Czyli jakbym mial trudne dziecinstwo to moralnosc sie zmienia i moge
    gwalcic i mordowac?

    > Znowu - nie ta kolejność.

    Niekoniecznie. j.w.

    > Na szczęście nie jesteś władny decydować o tym, kto traci prawo do życia,
    > a kto nie.

    No wlasnie. Takie prawo przysluguje bandytom-mordercom. Oni decyduja. Ci
    co ich sadza - nie maja takiego prawa, co juz jest samo w sobie dosc dziwne.

    Bo kto powinien decydowac? Morderca czy rozstrzygajacy sedzia?

    > Czyli ubogich należy zabijać?

    Ubodzy tez placa podatki.

    Morderca tez placil podatki.

    Ale ubogi co placi podatki i nie morduje to co innego niż morderca
    odbierajacy zycie.

    Ale mordercy dodatkowo mordowali. Wiec?

  • 167. Data: 2014-05-09 18:38:30
    Od: mlodz <b...@m...pl>

    Dnia Fri, 09 May 2014 14:47:19 +0200, Malpy i Delfiny napisał(a):

    > Nie wiem, czy sie da. Poki co - tak mysle - bez bata jakiegos sie nie
    > da. Potrzebny bat. Jaki? W przyoadku wprowadzenia KŚ bylaby moywacja do
    > wprowadzenia bata, bo stawka idzie o zycie a nie "tylko" o "wiezienie".

    Ale jaki bat i - przede wszystkim - nad kim? Bo mnie zaciekawiłeś.

  • 168. Data: 2014-05-09 18:49:04
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl>

    On 09.05.2014 18:38, mlodz wrote:

    > Ale jaki bat i - przede wszystkim - nad kim? Bo mnie zaciekawiłeś.

    No nad tymi co sie mylą i bezkarnie skazują niewinnych.

  • 169. Data: 2014-05-09 18:59:34
    Od: xantiros <_...@y...com>

    W dniu 2014-05-09 18:49, Malpy i Delfiny pisze:

    > No nad tymi co sie mylą i bezkarnie skazują niewinnych.

    To sie nie da tak, bo przewaznie jest tak iż w momencie skazania dowody
    mogą byc jednoznaczne, i jak chcesz sędziego ukarać? W USA takim krokiem
    milowym bylo wprowadzenie badan DNA które to sporo ludzi od stryczka
    uwolniło i były przewaznie jedynym dowodem na niewinność.

  • 170. Data: 2014-05-09 19:07:56
    Od: xantiros <_...@y...com>

    W dniu 2014-05-08 21:05, Malpy i Delfiny pisze:

    > Ale skazac - skazali obydwu? Sam pisales, ze nie.

    Nie wiem czy skazali i kogo, pisałem o areszcie śledczym dla obydwu.

    > Czyli jednak kare poniesie winny, a nie dowolny.

    To oczywiste, ale powiedz mi sam, jak sąd zamknie winnego i go wsadzą, a
    drugiemu powiedzą ze jest wolny i może iść. To wtedy niewinnemu wolności
    nie ograniczają.

    > Ale... z pustego salomon nie naleje...

    Nie ma normalnego kraju gdzie na wykrycie morderstwa oszczędza sie kasę.

    > Sa bogatsi, stac ich.

    Tego to nie wiem, być może waga przestępstwa nie jest warta takich kosztów.

    I dla zaspokojenia twojej ciekawości, znalazłem jeden przypadek
    przestępstwa które popełni jeden z braci syjamskich w USA. Nie bede
    opisywał jakie to było przestępstwo, drugi braci podczas gdy pierwszy
    broił był odurzony czymś tam, winny dostał 15lat więzienia bezwarunkowego.

    Sędzia odbycie kary zawiesił do momentu możliwości jej odbycia przez
    winnego, czyli do momenty rozdzielenia w bliżej nie okreslonym czasie.