  • 171. Data: 2014-05-09 19:27:17
    Temat: Re: zabojca harfistki
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl>

    On 09.05.2014 18:59, xantiros wrote:

    > To sie nie da tak, bo przewaznie jest tak iż w momencie skazania dowody
    > mogą byc jednoznaczne, i jak chcesz sędziego ukarać? W USA takim krokiem
    > milowym bylo wprowadzenie badan DNA które to sporo ludzi od stryczka
    > uwolniło i były przewaznie jedynym dowodem na niewinność.

    Czyli etap wprowadzania bata mamy "juz za soba".

    Mozna wrocic do wprowadzania Kś.

    --

    Uwaga! Delfiny i małpy dołączą do internetu! Średnie IQ
    internautów ma dzięki temu szansę znacząco... wzrosnąć!

    http://antyweb.pl/delfiny-i-malpy-dolacza-do-interne
    tu/

    Czyż nie? ;)

  • 172. Data: 2014-05-09 19:29:21
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl>

    On 09.05.2014 19:07, xantiros wrote:

    > Nie ma normalnego kraju gdzie na wykrycie morderstwa oszczędza sie kasę.

    Tu nie chodzi o oszczedzanie, tylko o to, co jak nie ma?

    > I dla zaspokojenia twojej ciekawości, znalazłem jeden przypadek
    > przestępstwa które popełni jeden z braci syjamskich w USA. Nie bede
    > opisywał jakie to było przestępstwo, drugi braci podczas gdy pierwszy
    > broił był odurzony czymś tam, winny dostał 15lat więzienia bezwarunkowego.
    >
    > Sędzia odbycie kary zawiesił do momentu możliwości jej odbycia przez
    > winnego, czyli do momenty rozdzielenia w bliżej nie okreslonym czasie.

    Ech jeden przypadek w 300 milionowym kraju :)

  • 173. Data: 2014-05-09 22:05:47
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 9 May 2014, xantiros wrote:

> [...]
    > bylo wprowadzenie badan DNA które to sporo ludzi od stryczka uwolniło i były
    > przewaznie jedynym dowodem na niewinność.

    Zwracam uwagę, że w powyższym tekście jest błąd logiczny.
    Zgodnie z zasadami, nie ma powodu żądania "dowodu na niewinność",
    taki dowód może znacząco pomóc w śledztwie (zwalniając organ je
    prowadzący od brnięcia w ślepą uliczkę), ale NIE MOŻE być warunkiem
    koniecznym nieskazania.
    Jeśli badanie DNA jednoznacznie uwolniło skazanego od stryczka, to dowody
    NIE MOGŁY BYĆ jednoznaczne.
    Co najwyżej mogły być fałszywe.
    Ktoś popełnił przestępstwo, usiłując sprowokować mord sądowy.

    I tu jest miejsce na:
    +++

    > No nad tymi co sie mylą i bezkarnie skazują niewinnych.
    ---
    Oczywiście może chodzić zarówno o nadinterpretację, jak i oczywiste
    sfałszowanie dowodu (lub opinii o nim), czy to przez świadka, czy
    biegłego (jak to było z programem "pozyskanym na szkodę firmy GNU"?)
    A najprawdopodobniej wyrok, wbrew założeniu "wątpliwości rozstrzyga się
    na korzyść oskarżonego", zapadał na podstawie poszlak.
    I dlatego Malpy i Delfiny palec wyciąga w stronę sędziów.

    pzdr, Gotfryd

  • 174. Data: 2014-05-11 11:51:15
    Od: xantiros <_...@y...com>

> [...]
    > taki dowód może znacząco pomóc w śledztwie (zwalniając organ je
    > prowadzący od brnięcia w ślepą uliczkę), ale NIE MOŻE być warunkiem

    Błąd logiczny to masz ty :D, jak można było żądać czegoś kiedyś jak
    czegoś nie było. Dziś DNA potwierdza lub wyklucza, i jest to raczej
    mocny dowód w procesie.

    > Jeśli badanie DNA jednoznacznie uwolniło skazanego od stryczka, to dowody
    > NIE MOGŁY BYĆ jednoznaczne.

    Były jednoznaczne, wystarczy poczytać o wielu przypadkach gwałtu z
    zabójstwem w USA, np: zgodność grupy krwi, brak alibi, wskazanie świadka
    jako poszlaka że skazany był widziany w pobliżu ofiary itd. w wielu
    takich przypadkach po latach DNA właśnie uwalniało z pierdla a nierzadko
    wskazywało prawdziwego zabójcę.

  • 175. Data: 2014-05-11 11:53:57
    Od: xantiros <_...@y...com>

    W dniu 2014-05-09 19:29, Malpy i Delfiny pisze:

    > Tu nie chodzi o oszczedzanie, tylko o to, co jak nie ma?

    Pokaż mi taki kraj demokratyczny który odpuszcza mordercom ze względu na
    koszty, widzę że tworzysz problem którego nie ma. To tak jak byś pisał
    co się z tanie z roślinami jak słońce zacznie świecić na "zielono".

  • 176. Data: 2014-05-12 11:02:19
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    In pl.pregierz xantiros <_...@y...com> wrote:

    > Były jednoznaczne, wystarczy poczytać o wielu przypadkach gwałtu z
    > zabójstwem w USA, np: zgodność grupy krwi, brak alibi, wskazanie świadka
    > jako poszlaka że skazany był widziany w pobliżu ofiary itd.

    To nie są jednoznaczne dowody. Jak będziesz w pobliżu ofiary, a potem
    ktoś z Twoją grupą krwi zgwałci ją i zamorduje, to Twoja obecność przy
    niej jest jednoznacznym dowodem, że to Ty zrobiłeś? Serio?

    --
    SELECT finger FROM hand WHERE id = 3;
    http://www.chmurka.net/

  • 177. Data: 2014-05-12 11:19:57
    Od: xantiros <_...@y...com>

    W dniu 2014-05-12 11:02, Adam Wysocki pisze:

    > To nie są jednoznaczne dowody. Jak będziesz w pobliżu ofiary, a potem
    > ktoś z Twoją grupą krwi zgwałci ją i zamorduje, to Twoja obecność przy
    > niej jest jednoznacznym dowodem, że to Ty zrobiłeś? Serio?

    trochę wiary w "sędziów i prokuratorów" i ich kreatywność

    http://uwaga.tvn.pl/56735,news,,nieslusznie_skazany_
    za_morderstwo,reportaz.html

    http://wyborcza.pl/1,75477,15771106,Mezczyzna_skazan
    y_za_zabojstwo_spedzil_w_wiezieniu.html

    Jak umiesz obsługiwać google to więcej znajdziesz tego typu kwiatków.

  • 178. Data: 2014-05-13 11:11:44
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    In pl.pregierz xantiros <_...@y...com> wrote:

    > trochę wiary w "sędziów i prokuratorów" i ich kreatywność

    No właśnie wiem, dlatego jestem w szoku, że ktoś chce zabijać niewinnych
    ludzi w imieniu prawa, uznając to za błąd statystyczny.

    Chociaż w szoku może nie, w Usenecie już mnie nic nie zdziwi.

  • 179. Data: 2014-05-14 21:25:22
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 11 May 2014, xantiros wrote:

    > Błąd logiczny to masz ty :D, jak można było żądać czegoś kiedyś jak czegoś
    > nie było. Dziś DNA potwierdza lub wyklucza,

    Ależ ja wcale NIE piszę o DNA.
    Piszę o tym, że skoro (uznawane za "prawie prawdziwy dowód") DNA
    wyklucza sprawstwo, to sąd NIE ORZEKAŁ na podstawie PRAWDZIWYCH dowodów.
    Orzekał na podstawie poszlak albo na podstawie fałszerstwa.

    > i jest to raczej mocny dowód w procesie.

    Tak.

    > Były jednoznaczne, wystarczy poczytać o wielu przypadkach gwałtu z zabójstwem
    > w USA, np: zgodność grupy krwi,

    To nie jest dowód. Poszlaka.

    > brak alibi,

    No ładnie, bardzo pasuje do wersji "wątpliwości tłumaczy się na korzyść
    oskarżonego".

    > wskazanie świadka jako poszlaka

    No przecież cały czas piszę, że NIE BYŁO DOWODÓW.
    Czyli że na podstawie procesu poszlakowego kogoś skazano.
    Bez względu na co (skazano), taki wyrok jest .. hm.. niewiarygodny.

    > że skazany był widziany w pobliżu ofiary itd. w wielu takich przypadkach
    > po latach DNA właśnie uwalniało z pierdla a nierzadko wskazywało
    > prawdziwego zabójcę.

    BO WYROK NIE BYŁ WYDANY NA PODSTAWIE DOWODÓW!

    pzdr, Gotfryd

  • 180. Data: 2014-05-14 21:26:46
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 12 May 2014, xantiros wrote:

    > trochę wiary w "sędziów i prokuratorów" i ich kreatywność

    Ależ oczywiście.
    I dlatego ktoś kto proponował KŚ proponował również "odpowiednią"
    odpowiedzialność za "kreatywny" wyrok.

    pzdr, Gotfryd