  • 11. Data: 2009-10-12 14:09:12
    Temat: Re: z kategorii - humor - pismo straszak za wyrażenie opinii
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 11 Oct 2009, mariuszmo wrote:

    > dokładnie ale skoro nie oczerniam i nawet nie przyszlo mi do glowy aby
    > sugerować im taką możliwość to nie rozumiem po co wogóle to wyslali.

    [...]

    > pierwszy raz spotykam się z takim działaniem. Może uważają, że każdy jest na
    > tyle naiwny, że się przestraszy jakiegoś nieuzasadnionego ostrzeżenia

    Ale to nic nowego pod słońcem - tak działają różne urzędy.
    A to każą przedsiębiorcy pokazać "ruch" na koncie osobistym (mimo,
    że kontrola jest przykładowo "z DG" albo z podatku dochodowego,
    był bodaj link na którejś grupie do opisu), a to każą przynieść
    "celem dopuszczenia do rejestracji" kwit z PCC,...
    No to nie dziwota, że jak jeden z drugim poogląda, to dochodzi
    do wniosku iż metoda jest skuteczna :|

    W sumie też mógłbym Ci posłać list, że jak naruszysz "dobra",
    to podam do sądu, no nie? ;) Poczta by zarobiła.

    pzdr, Gotfryd

  • 12. Data: 2009-10-14 22:19:40
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 12 Oct 2009 16:09:12 +0200, Gotfryd Smolik news
    <s...@s...com.pl> wrote:

    >a to każą przynieść
    >"celem dopuszczenia do rejestracji" kwit z PCC,...
    Ja kojarze ze jak rozmawialem z urzednikiem w US na w/w temat to
    powiedzial ze WK w UM przy rejestracji nie ma nic do moich podatków i
    żebym im powiedzial (w razie problemow) zeby sie nie interesowali czy
    PCC oplacilem czy nie bo to sprawa miedzy mna a US :D
    A PCC akurat w tym wypadku nie oplacilem bo byla darowizna pojazdu w I
    grupie, ponizej kwoty w ogole wymagajacej zgloszenia - wiec zgloszenia
    w US mi nie przyjal. Ale w WK nic nie chcieli w zakresie podatkowym
    ogladac.

    WAM
    --
    Ostatnie miejsca na Sylwestra 2009!
    http://www.nadmorze.pl/sylwester-nad-morzem - Może nad morze?

  • 13. Data: 2009-10-17 13:20:32
    Od: "Mikołaj \"Miki\" Menke" <m...@m...one.pl>

    Dnia 11.10.2009 12:32 użytkownik mariuszmo napisał :

    > albo tutaj
    >
    > http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7716b4f0dd0cd221
    .html

    Pisma nie ma pod żadnym ze wskazanych przez Ciebie linków.

    --
    http://miki.menek.one.pl m...@m...one.pl
    Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846