  • 1. Data: 2009-10-10 21:54:27
    Temat: przemoc psychiczna w rodzinie a prokuratura
    Od: kasia <l...@i...pl>

    Witam.Zalozmy nastepujaca sytuacje: mamy mlode malzenstwo.Mieszkaja
    razem ale sie nie dogaduja,nastepnym etapem sa wyzwiska pod jej
    adresem,szantaze,grozby (ale nie pozbawienia zycia)- krotko mowiac
    przemoc psychiczna.Ona sie wyprowadza od niego.
    Po pewnym czasie on zaczyna u niej "pomieszkiwac"- od czasu do czasu,w
    tym czasie znow stosuje przemoc psychiczna,nastepnie sie wyprowadza i
    podobne sztuczki zalatwia przez tel np zakazuje jej kontaktu z jej
    rodzina,grozi odebraniem dziecka bo ona gdzies wyszla,nie pozwala jej
    wychodzic z domu itp.Stad moje pytanie,czy zgloszenie w prokuraturze
    takiej sprawy ma sens, Sytuacja jest troche patowa,bo opisane wyzej
    malzenstwo nie mieszka razem,a przemoc psych miala miejsce?co mozna
    zrobic w takiej sprawie?Czy mozna sie bronic tym "pomieszkiwaniem ze
    soba"?

  • 2. Data: 2009-10-10 22:26:58
    Temat: Re: przemoc psychiczna w rodzinie a prokuratura
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    kasia pisze:

> [...]
    > wychodzic z domu itp.Stad moje pytanie,czy zgloszenie w prokuraturze
    > takiej sprawy ma sens, Sytuacja jest troche patowa,bo opisane wyzej

    Dowody, dowody, dowody...

    > malzenstwo nie mieszka razem,a przemoc psych miala miejsce?co mozna
    > zrobic w takiej sprawie?Czy mozna sie bronic tym "pomieszkiwaniem ze
    > soba"?

    Ummm... Może wreszcie założyć zamki w drzwiach, hmm? ;->

    Aczkolwiek póki trwa małżeństwo jest mały "haczyk" w KRiO. Sugerowałbym
    chociażby separację tak szybko, jak się da. A najlepiej pełen rozwód.

  • 3. Data: 2009-10-12 07:34:27
    Temat: Re: przemoc psychiczna w rodzinie, a psycholog rodzinny.
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    A może najpierw do psychologa rodzinnego, na terapię rodzinną?
    No chyba, że laska zrobiła klasyczny numer "rozłozyć nogi przed byle kim i zyć na
    koszt gościa do końca, jego lub jej".

    -----