  • Data: 2004-05-31 17:32:41
    Temat: wyrok i wizyta asesora
    Od: d...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    Witam i proszę o radę!

    Dwa lata temu prowadziłem firmę komputerowa.Dziś odwiedził mnie asesor
    komornika sadowego twierdząc ze istnieje dlug wobec jednego z dostawcow.Taki
    dlug nie istnieje.nie chcialem z nim gadac wiec zostawil wezwanie do stawienia
    sie w kancelarii.Z tym ze dostawca nie podpisywalem zadnej ani umowy ani
    faktury.moge tylko sie domyslac ze jeden z praconikow wykorzystal moje
    dokumenty.w ziazku z tym mam kilka pytan:

    1.zadne dokumety z sadu nie dotarly do mnie.pozbawiono mnie w ten sposob
    elementarnego prawa odwolania.co robic w tej sytuacji?

    2.w jaki sposob rozmawiac z komornikiem?

    pozdrawiam

    Tomek