  • 1. Data: 2004-05-31 17:32:41
    Temat: wyrok i wizyta asesora
    Od: d...@o...pl

    Witam i proszę o radę!

    Dwa lata temu prowadziłem firmę komputerowa.Dziś odwiedził mnie asesor
    komornika sadowego twierdząc ze istnieje dlug wobec jednego z dostawcow.Taki
    dlug nie istnieje.nie chcialem z nim gadac wiec zostawil wezwanie do stawienia
    sie w kancelarii.Z tym ze dostawca nie podpisywalem zadnej ani umowy ani
    faktury.moge tylko sie domyslac ze jeden z praconikow wykorzystal moje
    dokumenty.w ziazku z tym mam kilka pytan:

    1.zadne dokumety z sadu nie dotarly do mnie.pozbawiono mnie w ten sposob
    elementarnego prawa odwolania.co robic w tej sytuacji?

    2.w jaki sposob rozmawiac z komornikiem?

    pozdrawiam

    Tomek

  • 2. Data: 2004-05-31 18:41:31
    Temat: Re: wyrok i wizyta asesora
    Od: "Andrzej" <a...@i...pl>

    Komornik powinien Panu doręczyc tytuł wykonawczy(należy tego zarządać). Od
    chwili doręczenia biegnie dla Pana 7 dniowy termin do wniesienia zażalenia
    na nadanie klauzuli wykonalności bądź też może Pan złożyć wniosek do sądu o
    przywrócenie terminu do wniesienia sprzeciwu od nakazu upominawczego lub
    zarzutów od nakazu zapłaty (w zależności od rodzaju orzeczenia). Wraz z
    wnioskiem o rzywrócenie terminu należy złożyć do sądu sprzeciw lub zarzuty.
    pozdr. Andrzej
    www.e-windykacja.com

  • 3. Data: 2004-05-31 19:02:18
    Od: d...@o...pl

    ...Ponosząc przy tym nastepne koszty?opłaca sie o całej sprawie (wykorzystania
    moich dokumentów)zawiadamiać prokuraturę lub policję?

  • 4. Data: 2004-05-31 19:12:11
    Od: d...@o...pl

    i najwazniejsze..która ustawa,kodeks o tym mówi?KPC,KC?

    jeszcze raz wielkie dzięki

  • 5. Data: 2004-05-31 20:42:55
    Od: "pablio" <p...@p...wp.pl>

> [...]
    > elementarnego prawa odwolania.co robic w tej sytuacji?
    >
    > 2.w jaki sposob rozmawiac z komornikiem?

    nie zapominajmy o powództwach przeciwegzekucyjnych

  • 6. Data: 2004-06-01 09:09:55
    Od: d...@o...pl

    Bardzo serdecznie wam dziękuje.Juz wiem co i jak..

    pozdrawiam

    Tomek