  • 1. Data: 2004-01-28 00:15:58
    Temat: jaka może być kara? - długie
    Od: drill4<d...@g...pl>

    Mój znajomy potrącił na przejściu dla pieszych kobietę. Miało to
    miejsce w następujących okolicznościach - jadąc samochodem skręcił
    na skrzyżowaniu (światła kier. ruchem) w prawo i miał zielone światło.
    W tym samym czasie kobieta weszła na przejście dla pieszych z jego
    prawej strony i też miała zielone tylko pulsujące. Prędkość była bardzo
    mała (było ślisko) na samochodzie nie ma żadnych oznak kolizji.
    Samochód przebadany, sprawny technicznie. Kobieta ma złamaną
    kość ramieniową i zwichnięty bark. Nie rości pretensji do kierowcy.
    Została odwieziona przez kierowcę zdarzenia do szpitala. Kierowca
    sam zgłosił sie na policję.
    Pytanie moje brzmi co mu za to grozi?
    Jest on w tej chwili załamany i przerażony. Jest on żołnierzem
    zawodowym. W chwili wypadku był trzeźwy. Jego roztargnienie i
    nieuwaga spowodowana była tym, iż jechał ze szpitala, gdzie leżał
    jego ojciec po odbytej właśnie operacji.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2004-01-28 06:48:35
    Temat: Re: jaka może być kara? - długie
    Od: "Lookasik" <l...@o...wytnijto.pl>

    art 177 KK

    ale w praktyce moim zdaniem skonczy sie na warunkowym umorzeniu lub
    odstapieniu plus nawiazka

    mysle ,ze nie zabiora mu prawo jazdy, chyba ,ze w trakcie wyjda jakies
    okolicznosci na niekorzysc

  • 3. Data: 2004-01-28 07:25:49
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > Pytanie moje brzmi co mu za to grozi?

    Czy w takich przypadkach tez mozna zaproponowac ugodę ? Np. zaplacic
    kobiecie 3 tys zl odszkodowania ... skoro jest zolnierzem zawodowym
    i do tej pory nie mial wiekszych klopotow z prowadzeniem samochodu
    to sąd moze sie na to zgodzic ?

    --
    Krzysiek, Kraków

  • 4. Data: 2004-01-28 16:20:53
    Od: kam <k...@X...plX>

    KrzysiekPP wrote:
> [...]
    > kobiecie 3 tys zl odszkodowania ... skoro jest zolnierzem zawodowym
    > i do tej pory nie mial wiekszych klopotow z prowadzeniem samochodu

    ewentualna ugoda będzie dobrym argumentem za warunkowym umorzeniem
    postępowania

    KG