  • 1. Data: 2005-07-14 14:36:09
    Temat: wypowiedzenie umowy pracy i zalegle wczasowe
    Od: maLy <m...@o...pl>

    Witam!
    Do konca czerwca pracodawca byl zobowiazany (w mysl regulaminu ZFŚS)
    wyplacic "wczasy pod grusza". W zwiazku z tym, ze zwiazki zawodowe chca
    , aby kwota ta byla wieksza, termin ten nie zostal dotrzymany. Chce
    rozwiazac z firma umowe o prace. Czy te zalegle swiadczenie bedzie mi
    wyplacone jesli bede w okresie wypowiedzenia, czy musi byc wyplacone
    nawet jesli nie bede musial swiadczyc stosunku pracy?
    Prosze o pomoc, z gory dziekuje.
    --
    maLy
    http://maly.homeip.net

  • 2. Data: 2005-07-14 15:12:15
    Temat: Re: wypowiedzenie umowy pracy i zalegle wczasowe
    Od: "dan" <j...@p...fm>

    Użytkownik "maLy" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wyplacone jesli bede w okresie wypowiedzenia, czy musi byc wyplacone nawet
    > jesli nie bede musial swiadczyc stosunku pracy?

    Jezeli spelniles kryteria okreslone w regulaminie ZFSS do nabycia
    dofinansowania, to pracodawca bedzie musial wyplacic to swiadczenie
    niezaleznie od tego czy bedziesz jeszcze w stosunku pracy, czy juz nie.

    Dan

  • 3. Data: 2005-07-14 20:56:06
    Od: "gardziej" <gardziejewski@tlen(czyli o2).pl>

    > Jezeli spelniles kryteria okreslone w regulaminie ZFSS do nabycia
    > dofinansowania, to pracodawca bedzie musial wyplacic to swiadczenie
    > niezaleznie od tego czy bedziesz jeszcze w stosunku pracy, czy juz nie.

    pieniadze na "wczasy pod grusza" sa z reguly wyplacane na wniosek pracownika
    na jego dwutygodniowy urlop (10 dni zgodnie z kodeksem pracy). nie ma
    pracodawca obowiazku wyplacic tych pieniedzy, jesli pracownik na urlop nie
    udaje sie.

  • 4. Data: 2005-07-15 11:15:52
    Od: maLy <m...@o...pl>

    gardziej napisał(a):

> [...]
    > pracownika na jego dwutygodniowy urlop (10 dni zgodnie z kodeksem
    > pracy). nie ma pracodawca obowiazku wyplacic tych pieniedzy, jesli
    Czas wypowiedzenia to moj urlop (2 tygodnie), czyli jesli ide na urlop
    to pieniadze sie naleza?

    --
    maLy
    http://maly.homeip.net

  • 5. Data: 2005-07-15 11:33:15
    Temat: Odp: wypowiedzenie umowy pracy i zalegle wczasowe
    Od: "Dan" <j...@p...fm>

    Użytkownik maLy <m...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:db85t8$duf$...@a...news.tpi.pl...

    > Czas wypowiedzenia to moj urlop (2 tygodnie), czyli jesli ide na urlop
    > to pieniadze sie naleza?

    Urlop wypoczynkowy w okresie wypowiedzenia to taki sam urlop jak odbywany w
    kazdym innym czasie. Byle tylko trwal tyle ile przewiduje regulamin do
    nabycioa prawa do wczasow pod grusza.

    Dan

  • 6. Data: 2005-07-15 11:50:08
    Od: "Pawel Gardziejewski" <g...@o...-SPAM-.pl>

    > Urlop wypoczynkowy w okresie wypowiedzenia to taki sam urlop jak odbywany
    > kazdym innym czasie. Byle tylko trwal tyle ile przewiduje regulamin do
    > nabycioa prawa do wczasow pod grusza.
    >
    > Dan

    dokladnie tak jak mowi Dan, zwykle jest to wlasnie 10 dni "w kupie", jesli
    masz akurat tyle, pisz wniosek i powinni wyplacic

  • 7. Data: 2005-07-15 11:59:52
    Od: maLy <m...@o...pl>

    Pawel Gardziejewski napisał(a):

    > dokladnie tak jak mowi Dan, zwykle jest to wlasnie 10 dni "w kupie", jesli
    > masz akurat tyle, pisz wniosek i powinni wyplacic

    Wniosek juz dawno zlozylem, tylko zwiazki zawodowe zadajac wyzszego
    dofinansowania, opozniaja wyplate.

    --
    maLy
    http://maly.homeip.net

  • 8. Data: 2005-07-15 20:23:38
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    maLy napisał(a):

    > Wniosek juz dawno zlozylem, tylko zwiazki zawodowe zadajac wyzszego
    > dofinansowania, opozniaja wyplate.

    Ja zawsze mówię że związki zawodowe to szkodniki.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."