  • Data: 2012-03-19 13:03:30
    Temat: wypowiedz na grupie dyskusyjnej, a ochrona danych osobowych
    Od: Adr ian <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    mam następujące pytanie. Parę lat temu szukałem pomocy na tej grupie
    w sprawie problemów z najmem mieszkania. Wszystko wypowiedzi były z
    mojego adresu mailowego zawierającego imię i nazwisko. Teraz po
    wpisaniu mojego imienia i nazwiska w wyszukiwarce google wyskakują one
    jako pierwsze w wynikach, co może być dla mnie niekorzystne w związku
    z poszukiwaniami pracy i researchem, który robią działy HR. Nie ma
    innej osoby w sieci, której imie i nazwisko jest takie jak moje. Co
    ciekawe nie są to wyniki ze strony google (tutaj moje posty udało się
    skasować, kiedy jeszcze taka opcja była dostępna), a z pewnego
    lifestylowego portalu dla mężczyzn, który publikuje u siebie dyskusje
    z grup dyskusyjnych. Moje pytanie brzmi czy mogę w jakiś sposób
    wymusić od tego portalu, by usunął u siebie te strony z tymi moimi
    wypowiedziami, czy też nic nie mogę z tym zrobić. Jeżeli ktoś ogarnia
    tematykę przetwarzania danych osobowych, to bardzo proszę o pomoc. Czy
    wypowiedzi dotyczące moich problemów z zobowiązaniami prawnymi pod
    mailem z moim imieniem i nazwiskiem są w ogóle uznane przez prawo za
    dane osobowe?
    Z góry dziękuję za pomoc!!

    Pozdrawiam,
    ap