eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawowypowiedz na grupie dyskusyjnej, a ochrona danych osobowych › Re: wypowiedz na grupie dyskusyjnej, a ochrona danych osobowych
  • Data: 2012-03-19 21:50:49
    Temat: Re: wypowiedz na grupie dyskusyjnej, a ochrona danych osobowych
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 19 Mar 2012, Adr ian wrote:

    > Tak czy inaczej dziękuję za genialne przemyślenia dotyczące tego, czy
    > mail z imieniem i nazwiskiem jest danymi osobowymi :)

    Jesli już o tym mowa, to problem sprowadza się do faktu iż osobom
    o których mowa (rekruterom i innym takim) Ty sam dostarczasz
    *innych* danych, które pozwalaja zlokalizowac "o, to ten gosc
    co nam składał CV".
    Dla zwyczajnego czytelnika niniejszej grupy nadal stanowisz "imię
    nazwisko" (i mam na mysli przeszłe posty, nie terazniejsze
    wystapienia pod nickiem czy jak tam wolisz pseudonim nazwać),
    a nie "osobę znana z imienia i nazwiska".
    Zmierzam do tego, że armata "dane osobowe" strzela nie do końca
    w tę stronę która jest dla Ciebie istotna.

    pzdr, Gotfryd