  • 1. Data: 2009-10-29 11:35:22
    Temat: wynajmowany lokal,uszkodzenie sprzetu
    Od: "Tomasz@" <t...@w...pl>

    Witam,
    sytuacja wyglada nastepujaco:
    moja firma wynajmuje lokal od spoldzielni mieszkaniowej.
    Biurowiec widac,ze ma dach nieszczelny , poniewaz na korytarzu po wiekszym
    deszczu zaczyna kapac z sufitu.
    W moim biurze sufit okazuje sie,ze tez jest nieszczelny , nakapalo na biurko
    i przy okazji zmoczylo laptopa , ktory wedlug serwisu nadaje sie na zlom.
    Czy spoldzielnia powinna oddac odszkodowanie za uszkodzony sprzet itp. ?
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-10-31 10:35:04
    Temat: Re: wynajmowany lokal,uszkodzenie sprzetu
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 29 Oct 2009, Tomasz@ wrote:

    > Witam,
    > sytuacja wyglada nastepujaco:
    > moja firma wynajmuje lokal od spoldzielni mieszkaniowej.
    > Biurowiec widac,ze ma dach nieszczelny , poniewaz na korytarzu po wiekszym
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    Czy, niezależnie od sprawy rozważań o klęskach i innych takich,
    przypadkiem nie zahaczamy o ten sam temat, co w wątku "Kolizja"?
    Już nie z p. widzenia odpowiedzialności karnej, lecz cywilnej.
    Bardzo proszę bez urazy :) - ale co z wersją: "mogłem przypuszczać,
    że mi nakapie przez sufit, więc podłożyłem laptopa", jak ona
    ostoi się przed sądem?

    > deszczu zaczyna kapac z sufitu.
    [...]
    > i przy okazji zmoczylo laptopa , ktory wedlug serwisu nadaje sie na zlom.

    pzdr, Gotfryd