  • 21. Data: 2008-04-01 13:35:21
    Temat: Re: wynajem mieszkania - rozwiązani eumowy - jakie terminy ?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    666 wrote:
    > Nie pleć bzdur zasłyszanych pod trzepakiem, oczywiście może wymienić zamki, a nawet
    całe drzwi lub okna jesli będzie
    > miał taki kaprys (i drugi kaprys: uzasadnić powyzsze koniecznością modernizacji
    lokalu - lokator nie ma tu nic do
    > powiedzenia), BTW nie pisał o przekazaniu wszystkich kluczy do lokalu.
    > JaC

    I owszem może. Tylko, że nie "sobie wejdzie i wymieni".
    Przy czym lokator zamek też może wymienić i cześć.

  • 22. Data: 2008-04-01 13:37:17
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Animka wrote:
    > W dniu 2008-03-30 04:56 witek pięknie wystukał/a:

    > W związku z tym wyjanmujący powinni się jakoś zabezpieczać i w umowach
    > dodawać zapis, że w razie nie wywiązywania się z warunków umowy zamki
    > będą wymienione... itd.

    Zapis taki i tak nie ma sensu.

  • 23. Data: 2008-04-01 13:37:55
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Animka wrote:
    > W dniu 2008-03-30 04:58 witek pięknie wystukał/a:

    > To by poszedł siedzieć (chociaż nie sądzę), ale co Jego to Jego.
    > Czy już ktoś siedzi (czy był taki przypadek) za upomnienie się o swoje?

    To chyba jeszcze nie siedziałaś skoro tak piszesz.

  • 24. Data: 2008-04-01 14:29:12
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2008-04-01 15:37 witek pięknie wystukał/a:

    > To chyba jeszcze nie siedziałaś skoro tak piszesz.

    Owszem, ale mi chodzi o konkretny przypadek. Czy kogoś już zamknęli za
    wywalenie kogoą ze swojego mieszkania?

    --
    animka

  • 25. Data: 2008-04-01 20:15:39
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Animka wrote:
    > W dniu 2008-04-01 15:37 witek pięknie wystukał/a:

    > Owszem, ale mi chodzi o konkretny przypadek. Czy kogoś już zamknęli za
    > wywalenie kogoą ze swojego mieszkania?

    na początek pewnie dostał w zawiasach i po kieszeni.
    Takie sprawy nie są niczym wyjątkowym więc w gazetach o tym nie piszą.

  • 26. Data: 2008-04-01 20:21:28
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2008-04-01 22:15 witek pięknie wystukał/a:

    > na początek pewnie dostał w zawiasach i po kieszeni.

    Pewnie? A gdzie konkrety?

    > Takie sprawy nie są niczym wyjątkowym więc w gazetach o tym nie piszą.

    Jakby coś takiego było to by napisali.
    Niektóre wyroki sądowe można poczytać w internecie i na ten temat nic
    nie widziałam.
    Jak będziesz wiedział o konkretach to napisz i podaj linka.

    --
    animka

  • 27. Data: 2008-04-01 20:37:40
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Animka wrote:
    > W dniu 2008-04-01 22:15 witek pięknie wystukał/a:

    > Pewnie? A gdzie konkrety?
    ojej, o wyrokach za włamanie tez w gazetach nie piszą.
    "pewnie", bo wyrok zależy do sędziego. Jak będzie podskakiwał do
    dostanie bez zawiasów.
    Zwróć się do kogoś kto ma namiary na konkretne wyroki sądowe to sobie
    znajdziesz.

    > Jakby coś takiego było to by napisali.
    A niby dlaczego mają pisać? Przecież typowych spraw się w gazetach nie
    publikuje.

    > Niektóre wyroki sądowe można poczytać w internecie i na ten temat nic
    > nie widziałam.
    > Jak będziesz wiedział o konkretach to napisz i podaj linka.

    Jak coś mi się napatoczy i będzie dostępne w internecie to ci na pewno
    podeślę.